حمله تند به تیم یحیی: بازیکنان پرسپولیس حتی دریبل زدن هم بلد نبودند

حمله تند به تیم یحیی: بازیکنان پرسپولیس حتی دریبل زدن هم بلد نبودند

رحیم یوسفی درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل فولاد در ورزشگاه آزادی گفت: پرسپولیس خیلی بد بازی کرد و مشکل اصلی تیم همچنان حل نشده است. این تیم مهاجم ندارد بنابراین توانایی گلزنی به تیم مقابل را هم ندارد. شانس مهدی ترابی در نیمه اول که به تیرک دروازه برخورد کرد به نظر من یک شانس بود. در واقع پرسپولیس مقابل فولاد به تساوی رضایت داد.

وی افزود: مشکل بسیار مهمی که در بازی پرسپولیس مشهود بود این بود که هیچ یک از شاگردان گل محمدی توانایی دریبل زدن و ارسال مستقیم به هم تیمی های خود را نداشتند به همین دلیل بازیکنان بیشتر از پاس های برگشتی استفاده کردند.

یوسفی ادامه داد: امسال اگر پرسپولیس بخواهد با چنین عملکردی ادامه دهد، مطمئن باشید از دیگر مدعیان عقب خواهد افتاد و این تیم جایگاهی نخواهد داشت. تیم گل محمدی رقیب عنوان قهرمانی را در اختیار دارد و این مشکل به سرمربی این تیم برمی گردد که از پارسال می دانست درد تیم نداشتن مهاجم است. او البته مشکلات را به گردن باشگاه می اندازد. خرید یک مهاجم باید اولویت اول فصل نقل و انتقالات باشد اما خرید گلزن آخرین اولویت بود.

هافبک سابق سره پوشان خاطرنشان کرد: در تیم پرسپولیس بازیکنان حتی چند حرکت ساده هم نمی توانستند انجام دهند. واقعاً چیزی به نام ریکاوری، دریبل و حرکت «اورلاب» در این تیم مدعی ندیدیم. دیده شد که سیستم و برنامه بازی وجود ندارد و در دقیقه 90 تعویض شد. واقعاً نمی دانم دلیل اینکه در دقیقه 90 تامیروف را آوردند چه بود؟

یوسفی در پایان تصریح کرد: واقعیت ها را باید گفت، این پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارد، این نوع فوتبال شایسته نام پرسپولیس نیست. در گذشته هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می کرد فکر می کرد کمتر گل بزند اما حالا می بینیم که تیم هایی در ورزشگاه آزادی به راحتی از پرسپولیس امتیاز می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید