تمسخر استقلالی ها با پرسپولیس: ما هوچی گری بلد نیستیم

تمسخر استقلالی ها با پرسپولیس: ما هوچی گری بلد نیستیم

بیژن طاهری در ادامه تساوی استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر درباره این دیدار گفت: اتفاقاتی در فوتبال در حال رخ دادن است که در 50 سال گذشته ندیده ام. جالب اینکه ظالم اعتراض کرد. ما افسرده ایم. شخصیت فوتبال از بین رفته است. تلاش می کنیم شخصیت فوتبالی را برگردانیم. فوتبال در گذشته شخصیتی داشته و آنقدرها هم داغ نبوده است.

وی ادامه داد: حالا با حرارت می خواهند تیم ما را متوقف کنند. چقدر واضح بگویم؟ نمی توانم نام ببرم. چیزی که من می بینم برعکس آن چیزی است که باید در فوتبال اتفاق بیفتد. من کاری به تیم های دیگر ندارم و باید به تنهایی برنده شویم. داور در 4 صحنه در دست و پای بازیکنان ما بود. چطور می تواند باشد؟ بازیکن ما فرصت شوت زنی داشت اما داور مقابل او ایستاده بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: داور می خواست قاطعانه عمل کند اما بازی را باخت. ما راه خودمان را می رویم و خدا به ما کمک می کند. ما سردرگمی و خشونت را نمی شناسیم. در جایی که حق نداریم نمی توانیم طلبکار باشیم.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت سایت آزمون استقلال گفت: چند سالی است که این مشکل را داریم و در حال حاضر در آرارات تمرین می کنیم تا تکلیف سایت آزمون انقلاب مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید