کری برای استقلال: پرسپولیس بلد است چگونه برنده شود

کری برای استقلال: پرسپولیس بلد است چگونه برنده شود

این روزها رقابت برای قهرمانی لیگ بیست و یکم به اوج خود رسیده است که پرسپولیس در بیست و یکمین بازی فصل خود در فاصله 9 هفته مانده به پایان این رقابت ها با نتیجه 2 بر صفر مغلوب صنعت نفت آبادان شد. نکته ها.

حامد کاویان پور از بازی با صنعت نفت، دلایل سقوط پرسپولیس، شانس قهرمانی و … می گوید که در ادامه می خوانید:

بازی با صنعت نفت چگونه بود؟

این شکست در آن زمان واقعاً بد بود. او سخت کار کرد، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده بود. 9 هفته باقی مانده است و تا هفته آخر ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد.

بازی خوبی را دیدیم اما گل نابهنگام و بد پرسپولیس شرایط را کمی تغییر داد.

سپس، تا زمانی که تیم به هوش آمد، کل صنعت به دفاع آمدند و سخت تلاش کردند تا باخت را جبران کنند. گل دوم که کار را تمام کرد.

دلیل این شکست چه بود؟

صنعت بازی دفاعی واقعا خودنمایی کرد، از طرفی پرسپولیس هم بدشانس بود. چون بازی به خصوص در نیمه دوم کاملا در اختیار تیم بود. یک قطب و چندین موقعیت خطرناک. دروازه بان حریف هم انگیزه داشت و همه این عوامل دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد.

برای جلوگیری از تکرار این اتفاق چه باید کرد؟

بزرگ ترین تیم های دنیا هم می بازند اما باید از این بازی درس بگیریم تا این اشتباهات تکرار نشود. رقابت برای قهرمانی لیگ فشرده است و نباید به راحتی امتیازات را از دست داد.

رقابت برای قهرمانی و فاصله 6 امتیازی پرسپولیس تا بالای جدول را چگونه می بینید

واقعا کار سختی بود اما پرسپولیس بلد است چگونه برنده شود. هنوز امکانات زیادی وجود دارد. برای موفقیت و پیروزی برای ششمین فصل متوالی لازم نیست امتیاز از دست بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید