حمله تند به سبک بازی یحیی و پرسپولیس

حمله تند به سبک بازی یحیی و پرسپولیس

حمید درخشان به تساوی صفر پرسپولیس با هواداران نگاه انتقادی دارد. او می گوید پرسپولیس این روزها سبک بازی خوبی ندارد. کلمات جدید درخشان را در زیر بخوانید:

* چنگی بازی را دوست ندارد و متأسفانه پرسپولیسی ها با استرس زیادی بازی کردند، همین استرس باعث شد برنامه ها عملی نشود و شاهد همکاری خوبی بین بازیکنان نباشیم، از طرفی تیم حریف هم به دلیل اتلاف وقت. شرایط هر دو تیم پرسپولیس عادی بود.

* بازیکنان پرسپولیس برای تاثیرگذاری باید با استرس کمتری بازی کنند. هیچ اتفاقی در بازی تیمی ندیدیم و موقعیت ها با سردرگمی و پاس های بلند و ترکیب اشتباه هدر رفت.

* حمله تیم واقعاً چیزی برای ارائه ندارد. از بازیکن خارجی پرسپولیس چیزی ندیدیم و نتوانست کیفیت لازم را به خط حمله اضافه کند. در مورد مهدی عبدی هم باید بگویم که او به عنوان یک مهاجم خوب باید از کوچکترین موقعیت ها گلزنی کند. عبدی در همان ابتدای بازی یکی دو موقعیت را از دست داد. مهاجم نمی تواند 20 موقعیت در 90 دقیقه به دست آورد. در واقع شانس گلزنی محدود است و یک مهاجم شش بار باید از این چند موقعیت نهایت استفاده را ببرد. وقتی فرصت ها به گل تبدیل نمی شوند، استرس تیم بیشتر می شود.

* پرسپولیس و استقلال شش امتیاز اختلاف داشتند و در صورت پیروزی دوشنبه شب، استقلال را در بازی امشب تحت فشار قرار می دادند. این واقعیت که در چنین مسابقاتی مساوی می کنید به حریف مستقیم شما در بالای جدول کمک می کند تا با آرامش بیشتری بازی کند. در مجموع شانس پرسپولیس برای قهرمانی کمتر از قبل بود.

* جام حذفی فرصت خوبی برای بردن قرضی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا است. به نظر من پرسپولیس می تواند قهرمان شود اما نه با این سبک و این نوع بازی. باید تغییراتی در ترکیب و نحوه بازی تیم ایجاد شود تا پرسپولیس در جام حذفی موفق شود.

دیدگاهتان را بنویسید