پیشکسوت پرسپولیس از سبک بازی شاگردان یحیی نگران است

پیشکسوت پرسپولیس از سبک بازی شاگردان یحیی نگران است

بهزاد داداش زاده خواستار تساوی یک بر یک گل‌گوتا و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر شد: اتفاقات داوری در این دیدار لحاظ شد. داور می توانست گل پرسپولیس را رد کند و البته یک پنالتی هم برای آن تیم اعلام کند. فوتبال بدی ندیدیم و هر دو تیم خوب بازی کردند. گل گهر تیم قدرتمندی است که امسال هم شروع خوبی در لیگ داشت. این تیم در رده ششم جدول قرار ندارد. او با وجود ظلم و ستمی که بر گلگوتا وارد شد، خیلی زود به شرایط عالی خود بازگشت و دیروز بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت. گل گهر قبل از آن بازی در سه بازی نیم فصل دوم هفت امتیاز کسب کرد و در شرایط عالی قرار داشت.

وی افزود: اگرچه هنوز برای تعیین تکلیف قهرمانی زود است، اما پرسپولیس با سبک بازی و نتیجه ای که مقابل گلگوتا گرفت هوادارانش را نگران کرد. آنها می دانند که امسال سال خوبی برای این تیم نیست و برخی پرسپولیس را دچار بحران کرده اند. آنها به هر نحوی می خواهند به تیم ضربه بزنند که این کار را خیلی خوب انجام دادند اما نتیجه دربی خیلی چیزها را برای این فصل رقم خواهد زد. پیروزی پرسپولیس در دربی شاید این تیم را به مسیر قهرمانی بازگرداند اما حتی به ضررش و به نفع رقیب دیرینه اش یک تساوی است.

هافبک سابق پرسپولیس درباره عملکرد حامد لاک در دیدار مقابل گلگوتا که با انتقاد هواداران این تیم همراه بود، گفت: این انتقادات طبیعی و درست است و شانس باید با پذیرش این موضوع این مشکل را حل کند. خودش هم می داند چه اشتباهاتی کرده و چنین گلی را نباید از گلستان خورد. شانس نتیجه بسیار بدی داشت. نحوه بیرون آمدن از در قبلاً در مدارس فوتبال مانند مدرسه فوتبال خودم تدریس می شود و دروازه بان تیم بزرگ پرسپولیس نباید چنین اشتباهی را مرتکب شود. او نمی خواست آن گل را بخورد اما صد در صد مقصر بود.

داداش زاده درباره اختلاف سربازی دو بازیکن استقلال و حواشی ایجاد شده بر سر وضعیت کارت آزادی وحید امیری توضیح داد: از برخی پیشکسوتان خواهش می کنم بچه را کنار بگذارند. یکی از پیشکسوتان نامدار استقلال که مربی ما هم بود و اگر بگویم در زمان او چه اتفاقی افتاد باید وسایلش را جمع کند و برود و حرف هایی بزند که اصلا درست نیست. قانون باید رعایت شود و همه دست اندرکاران باید در ارتش خدمت کنند و بازیکنی که سرباز نیست نباید خدمت کند. این یک تصمیم شخصی نیست، بلکه تصمیم نظام وظیفه است.

وی افزود: روند فوتبال من با رفتن به اردو تغییر کرده است. به عنوان سرباز مقاومت به باشگاه پرسپولیس اعزام شدم اما 10 روز مانده به پایان خدمت سربازی، تیم پیام مشهد مرا به زور جذب کرد. در آن زمان من یک تیم ملی پرافتخار بودم و گل های تعیین کننده ای برای تیم ملی و پرسپولیس زدم، اما اطاعت کردم که این وظیفه همه جوانان است. مسئولان کشوری و نظام وظیفه در حال بررسی صحت موضوع هستند. بحث سربازی هم هست که توجه مردم را از پول هایی که برخی آقایان در پشت صحنه فوتبال خرج می کنند منحرف کنند.

بازیکن سابق استقلال گفت: با وجود اینکه سربازی در عرض یک تا دو سال زندگی بازیکنان را تغییر می دهد، آیا فقط مرادمند و یزدانی در فوتبال ایران به سربازی می روند و می خواهند بروند؟ مجیدی هر بازی تیمش را عوض می کند. نتیجه استقلال ساختار خوب تیم، تلاش همه بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه است و دلیلش فقط این دو بازیکن نیست که با رفتن آنها تیم به هم می ریزد.

دیدگاهتان را بنویسید