حمله تند به داور بازی پرسپولیس

حمله تند به داور بازی پرسپولیس

گهر و پرسپولیس در حساس ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر به تساوی یک بر یک دست یافتند. این دیدار با حواشی متعدد داوری همراه بود و هر دو تیم به تصمیمات ترابیان داور معترض بودند. گوید نوید عاشوری دروازه بان این تیم نیز معتقد است که علاوه بر گل سرخپوشان، کمال کامیابی نیا به دلیل اشتباهات متعددی که روی او انجام شد، باید اخراج می شد.

عشوری درباره دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس گفت: بازی پرنشاطی بود و هر دو تیم از نظر مهره در سطح خوبی قرار داشتند. طبق آنچه من دیدم روی صحنه گل پرسپولیس توپ به دست حامد پاکدل برخورد کرد. حتی به آقای داور گفتیم قبول نمی کند. در هر صورت نتیجه بازی مساوی شد.

وی درباره اینکه خود پرسپولیسی ها با تردید و خوشحالی بعد از گل این کار را انجام دادند، گفت: همین طور است. اگر داور کمی روانشناسی می کرد، می فهمید. یک لحظه همه بازیکنان پرسپولیس ایستادند و اگر به آنها نگاه می کرد می فهمید که این هدف هند است. البته نبود VAR نیز موثر است. دوست دارم فناوری در ایران چنین اهدافی را رد کند و حق تیم را ضایع نکند.

وی با اشاره به گل گهر که در این فصل توسط داور ضربه خورد، گفت: نمی توان زیاد درباره داوری صحبت کرد. اما چرا نیا کمال کامیابی اخراج نشود؟ چند صحنه باید مرا کتک می زد تا داور اخراج شود؟ آنقدر به من ضربه زد که مربی آنها متوجه شد و سریع او را تعویض کرد. اما نمی دانم چرا قاضی آن را حذف نکرد. این اتفاق در چند صحنه رخ داد و مربوط به یک صحنه نبود. الان باید کارشناسان نظر بدهند و ما نمی توانیم در مورد داوری نظر بدهیم چون نمی خواهم محروم باشم (با خنده). داوران نیز باید در حال حاضر تصمیم بگیرند و فقدان VAR تأثیرگذار است.

عاشوری درباره شرایط گل گهر افزود: فکر می کنم به روند خوب خود ادامه می دهیم. اما پرسپولیس تیم کوچکی نیست و در کنار استقلال یکی از تیم های بزرگ فوتبال ما هستند و جایگاهشان نشان می دهد که تیم های بسیار بزرگی هستند. حالا درست است که این مسابقه را به تساوی کشانده ایم اما به روند رو به رشد خود ادامه می دهیم و امیدوارم در پایان فصل به حق خود برسیم و از آن جایگاه بسیار خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه اکانت برو گهر توئیت کرده بود که تیم 12 نفره را نبرده ایم و به داوری اشاره کرد: این صحنه واقعا هندی بود و داور می توانست گل را رد کند. در ضمن اگر کمال کامیابی نیا اخراج می شد شرایط بازی خیلی فرق می کرد. وقتی یک تیم 10 نفره باشد شرایطش سخت می شود. باید ببینیم کارشناسان داوری چه خواهند گفت. اما آنچه مشخص است این است که نیاز به تجربه زیادی ندارد.

بازیکن گهر برای بازی هفته آینده با صنعت نفت نیز پاسخ داد: با توجه به اینکه 7 امتیاز از دست دادیم، هر مسابقه برای ما مثل فینال است. همه جلسات برای ما مهم است. ما در خانه و زمین بازی می کنیم و گرفتن سه امتیاز برای ما بسیار مهم است. این سه امتیاز می تواند ما را به بالای جدول برگرداند و خدای نکرده همین اتفاق بیفتد.

عاشوری در مورد اینکه گهر گهر توانسته به رتبه سوم یا چهارم جدول برسد یا خیر، گفت: ما همچنان تمام تلاش خود را خواهیم کرد. همه بچه ها، مدیریت، کادرفنی زحمت می کشند و همه بسیج شده اند تا در پایان فصل جایگاه بسیار خوبی داشته باشند. امیدوارم این زحمات به هدر نرود و در پایان فصل رتبه خوبی کسب کنیم.

وی در پایان گفت: از کادر پزشکی، ماساژور گل گهر و تیم پزشکی ایفمارک تشکر می کنم که مرا به این جلسه رساندند. من فقط یک روز قبل از بازی موفق به تمرین شدم و در چند روز اخیر تمرینات فیزیوتراپی را انجام داده ام.

دیدگاهتان را بنویسید