حمله عجیب بازیکن پرسپولیس به داور بازی با استقلال

حمله عجیب بازیکن پرسپولیس به داور بازی با استقلال

مرتضی کرمانی مقدم درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال در دربی 98 گفت: پرسپولیس شایسته دو یا سه گل بود و به جز 15 دقیقه ابتدایی یکی از بهترین بازی های خود را ارائه کرد. ما در نیمه اول موقعیت های زیادی را از دست دادیم و اگر مهاجمان ما چارچوب را می دانستند با دو گل از زمین خارج می شدیم، معلوم شد پرسپولیس برای برد پایین آمده و انگیزه زیادی دارد.

وی با انتقاد از ارزیابی مهدی سیدعلی گفت: داور بازی را برای استقلال برگرداند و 80 تا 20 صحنه را هم به سود این تیم انجام داد. سیدعلی در ابتدای بازی برای کاهش استرس خود به بازیکنان کارت زرد نشان داد. برای این مسابقه باید داور بهتری انتخاب می شد. بازیکنان دو تیم در خط هافبک به دنبال پیروزی در جنگ بودند و اشتباهات بازیکنان بیشتر شد. پرسپولیس پس از 15 دقیقه به میدان آمد و در نیمه دوم در جریان بازی بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد شیرزد تمیرف گفت: مهدی عبدی توانایی گلزنی لازم را دارد و اگر در زمین بود موقعیت های تامیروف را تبدیل به گل می کرد. این بازیکن با توجه به عملکرد بالای خود برای پرسپولیس به میدان رفت اما موقعیت های زیادی را از دست داد و عملکرد قابل قبولی نداشت. اگر بازیکن دیگری جایگزین تامیروف می شد، از فرصت گلزنی استفاده می کرد.

کرمانی در خصوص اینکه پرسپولیس در نیمه دوم کمی عقب مانده بود، گفت: پرسپولیس در این دیدار به سه امتیاز نیاز مبرم داشت و نتیجه یک بر صفر به سود این تیم بود. طبیعی است که بازیکنان برای دفاع از دروازه خود به تنهایی عقب نشینی کنند. وقتی 10 ساله بودیم قاضی می توانست اجازه تعویض پرسپولیس را بدهد که گل محمدی را عصبانی کرد. تصمیمات سیدعلی در بازی بسیار موثر بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا آنها از قضاوت های زیاد دربی سفید اذیت نمی شوند؟ حاشیه ها استقلال در دربی فقط یک شانس داشت و مطمئن باشید امتیاز از دست می دهید. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. در سال 95 که یورگن گاد سرمربی پرسپولیس بود، دهم جدول بودیم و با سرمربیگری استانکو در آن فصل قهرمان لیگ برتر شدیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تغییرات دیرهنگام این تیم در خط حمله گفت: پرسپولیس تا آن زمان عملکرد خوبی داشت. البته تیم کنار کشیده بود و گل محمدی باید ریسک می کرد. استقلالی ها دو مهاجم قد بلند را به زمین زد و سیدجلال حسینی برای ضربه سر وارد زمین شد. اگر داور یک سوت بی مورد نمی زد می توانستیم گل دوم را بزنیم. با این حال نمی شد همه تقصیرها را به گردن داور انداخت و باید کارهای لازم در زمین انجام می شد. گل محمدی می توانست زودتر مهاجمانش را عوض کند و بازیکنان جدیدی جذب کند.

کرمانی در خصوص استعفای گل محمدی پس از دربی گفت: یحیی با عصبانیت این تصمیم را گرفت و فکر نمی کنم مقصر او باشد که می خواهد استعفا دهد. پرسپولیس این دیدار را نباخت و بهتر از حریف بود و شایسته برد بود. داوری ضعیف گل محمدی را عصبانی کرد. من او را خوب می شناسم و اصلا عصبانی نیست. یحیی بعد از بازی عصبانی و ناراحت است و اگر چند روز استراحت کند تصمیم منطقی تری می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید