تصمیم عجیب داور به بازیکن پرسپولیس

پس از پایان بازی فرشاد احمدزاده ستاره خط حمله سپاهان در میکسدزون حاضر شد و با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

او در ابتدا گفت: دست همه هوادارانی که در روز تعطیل مرا تشویق کردند می‌بوسم و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی برای تشویق آنها حاضر می‌شوند. بازی با مس هم برای من و بچه ها خیلی سخت بود و فشار زیادی روی ما بود. در کورس بردیم و خدا را شکر بردیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.»

احمدزاده در خصوص بازی های بعدی گفت: من شک دارم که بازی های ما آسان باشد زیرا تا هفته های آخر با تیم های انتهای جدولی بازی داریم که بسیار سخت است. چون آنها نمی آیند که سقوط کنند، اما من. امیدوارم این بازی ها را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذاریم.”

احمدزاده در مورد اشاره داور بازی گفت: به مصاحبه های من نگاه کنید. در سال های اخیر یک بار هم در مورد داوری صحبت نکرده ام. اما واقعا متاسفم، داور مسابقه امروز دو بار به من گفت: “لعنتی!” من نمی دانم چه کار کردم که او این حرف را بزند!

وینگر شماره 10 سپاهان در پایان گفت: در نهایت به داور فشار وارد شد و آنها را درک می کنم، اما بی احترامی به آنها کار خیلی بدی است و به نظر من نباید در ادبیات ورزشی باشد چه برسد به کشور. ادبیات. من به آنها اعتراض کردم اما هرگز به آنها احترام نمی گذاشتم. امیدوارم این مشکلات از ورزش برداشته شود و محیطی سالم داشته باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید