انتقاد تند از داور پرسپولیس

انتقاد تند از داور پرسپولیس

فراز امامعلی، مهاجم تیم مس رفسنجان در خصوص بازی اخیر این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: به تیم بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم، کادر فنی ما آنالیز بسیار خوبی از حریف انجام داد و همانطور که دیدید در بالای صفحه بودیم. بازی در دقایق ابتدایی بازی اما با قضاوت های بحث برانگیز داوران، سیستم بازی ما تغییر کرد و مجبور شدیم گل بخوریم، البته در همان شرایط موقعیت خاصی به حریف ندادیم.

وی در ادامه سخنان خود از سیستم داوری لیگ انتقاد کرد و گفت: نمی دانم چرا داوران ما اینطور سوت می زنند. این صحنه ها را نمی توان اشتباهات داوری نامید زیرا برای داوری فاجعه است و فقط می توان امیدوار بود که این مشکلات عمدی نباشد.

مهاجم مس رفسنجان افزود: یک بازی اشتباه تمام تلاش تیم را از بین می برد. پیشنهاد می‌کنم فدراسیون از داوران لیگ بخواهد که آزمایش چشم انجام دهند و در صورت تایید چشم‌پزشک مانند قبل به داوری ادامه دهند. گرفتن گواهی نیاز به معاینه پزشکی دارد. البته من برای آقای عرب براقی احترام زیادی قائل هستم اما با تصمیم کمک داور به خاطر اشتباه یک متری پشت محوطه جریمه شد که جای بحث زیادی دارد.

امام علی در پایان سخنان خود افزود: ما از هیچکس کمک نمی خواهیم و فقط عدالت می خواهیم. سطح داوران بسیار پایین است و به ما آسیب زیادی زدند. این روزها جدا از استرس مسابقه، باید نگران سوت های اشتباه آقایان هم باشیم. یک تیم برای خوشحال کردن هوادارانش خیلی خرج می کند، اما نمی گذارند کار کند و زحماتشان را هدر می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید