انتقاد تند از یحیی: چرا پرسپولیس باید 5 بازیکن عوض کند؟

انتقاد تند از یحیی: چرا پرسپولیس باید 5 بازیکن عوض کند؟

بهروز سلطانی بازیکن قدیمی و دروازه بان سابق تیم پرسپولیس درباره شرایط علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل مس رفسنجان گفت: همیشه از علیرضا بیرانوند تمجید کرده ام و او را دروازه بان کاملی می دانم. اگر نقد می کنم قطعا انتقاد من سازنده است و قصد تخریب آن را ندارم. اما متاسفانه در دیدار با مس رفسنجان حرکاتی از علیرضا بیرانوند دیدم که باعث نگرانی من شد.

وی ادامه داد: بیرانوند مقابل مس رفسنجان به فوتبالش بسیار افتخار می کرد، توپ را می گرفت و سعی می کرد بازیکن حریف را دریبل کند! او پاس های اشتباه می داد، بارها توپ ها را اشتباه پرتاب می کرد و اشتباهات زیادی از این دست داشت. فکر می کنم از 20 پاسی که به بازیکنان داد، 10 پاس به بیرون رفت که برای دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران قابل قبول نیست.

دروازه بان سابق پرسپولیس اضافه کرد: بیرانوند باید غرور خود را کنار بگذارد و در مسابقه اینقدر بی تفاوت فوتبال بازی نکند. با توجه به درخش حسینی (دروازه بان استقلال) در آخرین بازی تیم ملی و همچنین آخرین بازی های استقلال، او ثابت کرد که آماده است جای بیرانوند را در تیم ملی بگیرد. حسینی با رفلکس های خوب و موقعیت یابی مناسب می تواند با یک لغزش جای خود را در تیم ملی بگیرد و وقتی این اتفاق بیفتد، بازپس گیری جایگاه قبلی اش در تیم ملی بسیار سخت می شود.

سلطانی تاکید کرد: متاسفانه در چند صحنه توپ هایی که بیرانوند دوباره شروع کرد بلافاصله به دست حریف افتاد. خوش شانس بودیم که به دلیل خطا یا اشتباه بازیکن حریف موقعیت خطرناکی در دروازه ما ایجاد نشد. بیرانوند در مجموع آن طراوت و آمادگی همیشگی را که مطمئناً از غرور نابجای او سرچشمه می گیرد، نداشت. اگر این حرف ها را می زنم به خاطر خودم است و امیدوارم هر چه زودتر از این وضعیت خارج شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: پرسپولیس در نیمه اول به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی بسیار خوب بود و من را به یاد پرسپولیس دهه 60 می انداخت که در 20 دقیقه اول کار را تمام کردیم اما تیم به تدریج سقوط کرد که فکر می کنم از نظر بدنی کمبود داشتیم. در مجموع نیمه دوم اصلا خوب نبودیم و شانس آوردیم که حریف نتوانست به ما گل بزند.

سلطانی با اشاره به انتقاد برخی هواداران از وی، تصریح کرد: برخی از هواداران پرسپولیس ناراحت هستند که ما انتقاد می کنیم! باید به آنها بگویم ما خیلی بیشتر از شما پرسپولیسی هستیم. وقتی تو به دنیا نمی آمدی برای این تیم فوتبال بازی می کردیم و اگر قصد تخریب داریم راهش را بلدیم اما وقتی انتقاد می کنیم قصد کمک داریم.

وی با اشاره به نقل و انتقالات بازیکن افزود: متأسفانه در همین بازی 5 بار شاهد تعویض پرسپولیس بودیم! تعویض زمانی است که بازیکنی آسیب دیده یا تیم خوب کار نمی کند. چرا وقتی بازیکنان تیم کار خود را به درستی انجام می دهند باید پنج شیفت انجام داد؟

بازیکن قدیمی پرسپولیس در پایان گفت: با این یک میلیارد خرج شده برای پرسپولیس در این فصل، هیچ توقعی جز قهرمانی نداریم. باید برویم و برنده شویم تا قهرمانی از آن ما شود.

دیدگاهتان را بنویسید