نیم فصل با پرسپولیس بازیکن عوض نمی کنیم / بعد از 3 هفته شکست متوالی خیلی ناراحتم

ساعت: 18:55
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796259

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: روزی بدشانسی ها تمام می شود و فرصت ها با گل تمام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا پس از شکست سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: راستش را بخواهید در نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و باید از موقعیت ها استفاده می کردیم اما نشد. پرسپولیس به غیر از گل موقعیت داشت و خبر دیگری نداشت.

وی ادامه داد: یک مقدار عجیب برای من این است که مقابل استقلال 12 موقعیت و یک تیر از چند موقعیت و همین امروز. باید از هواداران عذرخواهی کنیم. می دانیم که این مسابقه چقدر برای آنها مهم بود. راه سخت نیازمند افراد سخت گیر است. ما بازیکنان خوبی داریم که تمام تلاش خود را می کنند. یک روز بدشانسی تمام می شود و شرایط در تیم خوب می شود و فرصت ها با گل تمام می شود.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: باید راه را خیلی محکم و قوی ادامه دهیم. با نشستن و خوردن حرف زدن نمیشه کاری کرد. بازیکنان ما هر کاری می خواهیم انجام می دهند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

نویدکیا گفت: خیلی ناراحتم که سه هفته متوالی را از دست دادیم. اگر به شرایط ما در طول مسابقه نگاه کنید، ما تیمی هستیم که کمترین شانس را به حریف دادیم، بنابراین باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و نقاط ضعفی را که داریم، هرچند کوچک، برطرف کنیم.

وی درباره بازی پرسپولیس بعد از گل در دفاع گفت: نمی توانم به آنها اعتراض کنم. حریف می خواست از دروازه خود دفاع کند اما از موقعیت ها استفاده نکردیم. آنها حق دارند تاکتیک های خود را به هر نحوی انجام دهند و این برای ما مشکل ساز بود.

سرمربی سپاهان درباره شایعاتی مبنی بر تعویض بازیکن با پرسپولیس در نیم فصل، گفت: من به عنوان مدیر فنی تیم تا به حال چنین چیزی نشنیده ام.

نویدکیا گفت: طبیعتا اگر در خانه بازی می کردیم کیفیت ما بهتر می شد اما چاره ای نداشتیم و کمیته انضباطی به درستی تصمیم گرفت. ما اعتراض نکردیم و راهی نبود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به فلسفه همیشگی خود ادامه می دهیم و مالکیت توپ زیادی خواهیم داشت. بچه ها تا الان خیلی خوب کار کرده اند اما هنوز به جایی نرسیده ایم که بتوانیم ریسک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید