انتقاد تند نسیمی از خوشحالی بازیکن پرسپولیس بعد از گل: وحشتناک بود

روزبه چسمی پس از تساوی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: از نظر فنی بهترین تیم منطقه بودیم. دربی بازی ای نیست که در آن پنج یا شش فرصت گلزنی وجود داشته باشد و باید از فرصت های اندکی که داریم نهایت استفاده را ببریم. باید موقعیت ها را تبدیل به گل می کردیم و معتقدم باید بازی را می بردیم.

وی در واکنش به اظهارات بازیکنان پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلالی ها در این دیدار اعتراض زیادی کردند، گفت: ما هم پنالتی VAR می خواهیم و لطفا جلو نروید. همان صحنه اول پنالتی بود و نکته جالب اینکه یکی از کارشناسان داوری به برنامه فوتبال برتر پیامک داد که رد پنالتی نیست. کجا چنین چیزی می گوید؟ ما یک پنالتی می خواهیم و اگر آن پنالتی گرفته می شد، ممکن بود بازی را ببریم.

چاسمی در خصوص صحبت های جواد نکونام مبنی بر اینکه به بازیکنان گفته بود مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی نکنند، تصریح کرد: باشگاه و بازیکنان تیم همیشه سعی کرده اند به یکدیگر احترام بگذارند. اما اینکه این آقا یک ماه پیش حرفی زد و بعد فقط عذرخواهی کرد و بارها و بارها تلافی کرد نشان می دهد صدا و سیما نه تنها به او اهمیت نداده بلکه تشویق هم کرده است. به نظر من این فرد باید اخراج شود زیرا صدا و سیما شخصی نیست و هر چه می گویند نباید طرفدار باشد. این اولین بار بود که این شخص چنین کاری می کرد و تا زمانی که با این فرد برخورد قطعی و عذرخواهی رسمی نشود، با صدا و سیما صحبت نمی کنیم.

وی ادامه داد: او مجری بود که طرفدار استقلال بود و دو سه سال پیش به خاطر یک حکم اخراج شد و به کلی از فوتبال محو شد. من حتی نمی دانم او زنده است یا نه، زیرا او را در خیابان ندیده ایم. بعد این شخص هر ماه می آید نمک می ریزد و خودش را تشویق می کند، چون اگر تشویق نمی شد هر بار این کار را تکرار نمی کرد.

چاسمی درباره برد سپاهان و نزدیک شدن به استقلال گفت: بازی های ما همین الان دارد شروع می شود. مهم پایان فصل است و تلاش می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم. خلأهایی در فصل وجود داشته است، اما بازیکنان سخت کار می کنند.

بازیکن استقلال به شادی پس از گل امید عالیشاه در دربی اشاره کرد و تصریح کرد: بازیکنان و مسئولان تیم حریف از احترام صحبت می کنند اما در این بازی هم احترام دیدیم. یکی از دوستانم بعد از گلی که نباید انجام می داد جلوی هوادارانمان کار خوشحالی کرد. جلوی هوادارانشان هر کاری می توانند بکنند اما اینکه جلوی هواداران استقلال پیراهن قرمز را در می آورند شخصیت، احترام و احترام نیست و تکرار یک گل شادی باز هم شخصیت، احترام و عزت نیست. یک بار بگو که بازیکنان ما علیه هواداران پرسپولیس چنین کاری کردند. امروز خیلی وحشتناک بود، آنها پیراهن را جلوی هواداران ما درآوردند. اگر به ما پنالتی می دادند شاید می بردیم چون پرسپولیس در نیمه دوم اصلا از نیمه راه رد نشد. به نظر من بهتر است اول بهتر شویم و بعد در مورد احترام صحبت کنیم.