حمله تند استقلالی ها به خرید جدید پرسپولیس

حمله تند استقلالی ها به خرید جدید پرسپولیس

در ساعات گذشته و در حالی که خبر پیوستن شیخ دیابته مهاجم سابق استقلال به پرسپولیس با جدیت در رسانه ها دنبال می شد، هواداران سرخ رنگ تیم های پایتخت دست به کار ننشستند. شیخ دیابات در فصل 19 و 20 برای استقلال در مجموع 33 بار در لیگ برتر به میدان رفت و با 15 گل در لیگ نوزدهم و دو گل در لیگ بیستم موفق شد 17 بار برای این تیم گلزنی کند. جمع کثیری از هواداران استقلال و پرسپولیس در صفحه منتسب به شیخ دیابات در زیر آخرین پست این بازیکن که تاریخ شنبه 24 مارس 2018 یعنی 24 مارس 2018 منتشر شده بود، ظاهر شدند. 2 سال و 5 ماه و 15 روز پیش و نظرات مختلف با موضوعات مختلف ارسال کرد تا اینکه تعداد نظرات به مرز 14 هزار رسید.

* تعدادی از هواداران استقلال با اشاره به تبریک بازیکنان پرسپولیس به شیخ دیابت یادآوری کردند که در روزهای حضور این بازیکن در تیم استقلال چگونه او را مورد تمسخر قرار می دادند و در صفحات مجازی مطالبی درباره او می نوشتند. این افراد نوشتند: بازیکنی که امروز برایش فرش قرمز پهن کردی همان مهاجمی است که در زمان حضورش در استقلال مسخره می کردی.

*گروهی دیگر از هواداران استقلال در صفحه شیخ دیابات نوشتند: «این بازیکن را به خدمت نگیرید، زیرا یک روز قول باشگاه برای پرداخت پولش تمام می شود، ناگهان مصدوم می شود.» در واقع استقلالی ها به مردم هشدار داده بودند. پرسپولیس پس از آن اتفاقات مربوط به شیخ دیاباته را در دوران حضورش در استقلال تجربه کرده است. البته بسیاری از هواداران پرسپولیس این مشکل را به مسئولان باشگاه پرسپولیس گوشزد کردند.

*گروهی دیگر از هواداران استقلال با توجه به اخلاق خوب دیاباته از بازگشت این بازیکن به ایران و بازی در پرسپولیس ابراز خوشحالی کردند و گفتند: خوب است که دیابات با اخلاق خوبش به فوتبال ما برمی گردد. برای بازی در استقلال حالا در پرسپولیس بازی می کند.

*دیگر استقلالی ها با اشاره به خریدهای خارجی خوب این تیم در سال های اخیر خطاب به هواداران آبی پایتخت پیام دادند: «شیخ دیاباته به پرسپولیس برود تا آنها هم یک بازیکن خوب خارجی را امتحان کنند. این بنده خدا فکر می کند تامیروف مهاجم خوبی است.

*گروهی دیگر از هواداران استقلال در صفحه شیخ دیاباته از تمایل وی به تیم رقیب استقلال ابراز ناراحتی کردند و از او خواستند عکس هایش با پیراهن استقلال را از صفحه خود حذف کند. این درخواست از سوی پرسپولیسی ها نیز مطرح شد که او عکس لباس آبی در صفحه خود نداشته باشد.

*صدها قلب آبی و قلب قرمز از دیگر کامنت های صفحه شیخ دیابته است که نشان می دهد وی در روزهای اخیر مورد توجه هواداران دو تیم قرمز-آبی پایتخت بوده است.

لازم به ذکر است؛ خبرهایی از این مهاجم و پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شود، این موضوع در مرحله پایانی است اما هنوز اتفاق رسمی رخ نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید