سخنان تند تارتاروس در واکنش به جدایی از خرید جدید پرسپولیس

عصر دیروز فضای خبری ایران با انتقال غیرمنتظره ذوب آخان به پرسپولیس مواجه شد؛ سینا اسدبیگی با حضور در ساختمان پرسپولیس و دفتر مدیرعامل این باشگاه قرارداد 3 ساله خود را با پرسپولیس امضا کرد و خبر تمدید قرارداد او یک ماه پیش اعلام شد.

نکته جالب این انتقال این بود که اسدبیگی تا ظهر چهارشنبه در اردوی ذوب آخان حضور داشت و حتی با شاگردان تارتار ناهار خورد اما به طرز باورنکردنی پیراهن پرسپولیس را در کنار رضا درویش به دست گرفت تا این موضوع جدید برای کاربران است. ; کسانی که صحت ماجرا را نمی دانستند معتقد بودند مهدی تارتار، سرمربی ذوب آخان این انتقال را تسهیل کرده است.

تارتار هم زمان در دیداری دوستانه تیمش را مقابل مس رفسنجان هدایت می کرد. پس از پایان بازی او و مسئولان باشگاه متوجه این انتقال شدند و خیلی زود مسئولان باشگاه نسبت به این انتقال واکنش نشان دادند و شکایت خود را از باشگاه پرسپولیس اعلام کردند.

مهدی تارتار در گفت و گوی امروز خود درباره این اتفاق و جدایی این هافبک از تیمش اظهار نظر کرد.

* این بازیکن تا دیروز در کنار ما بود
سرمربی ذوب آهن در ابتدای صحبت های خود گفت: مطمئن بودیم سینا اسبابیگی قراردادش را تمدید کرده است و به همین دلیل او را برای تمرین در پیش فصل پذیرفتیم و در بازی های دوستانه تیم ما و همچنین در تمرین حضور داشت. . او تا دیروز در اردوی تیم بود و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که به باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادش را امضا کرد، اما از مسئولان حقوقی تیم خواستم این موضوع را پیگیری کنند.

* این پرونده را به باشگاه رساندیم
تارتار افزود: تمام این موضوع را به مسئولان حقوقی باشگاه واگذار کرده ام و از آنها خواسته ام تا با جدیت موضوع را تا آخر پیگیری کنند. برای ما خیلی مهم است که این پرونده بسته شود چون این بازیکن یکی از بازیکنان اصلی ما بود و با ما قرارداد بست و طبیعتا باید به تعهدش عمل می کرد. امیدوارم مسئولان کمیسیون تعیین وضعیت و سایر نهادهای مرتبط با سرعت بیشتری به این موضوع رسیدگی کنند چرا که می تواند تکلیف را روشن کند و همچنین تخلفات قانونی را برای سایر باشگاه ها و تیم ها کاهش دهد. به هر حال من این پرونده را به مدیریت باشگاه رسانده ام و از آنها خواسته ام پیگیری کنند.

* ذوب آهن متکی به انسان نیست، بلکه…
وی درباره شرایط تیمش بعد از رفتن اسدبیگی گفت: چند بازیکن داشتیم که رفتند و از ابتدای نقل و انتقالات این اتفاق افتاد اما بازیکنان مورد نظرمان را هم خریدیم. البته قبلا هم گفتم که با این وضعیت قیمتی طبیعتا تیم هایی مثل ما نمی توانند با رقیب ها رقابت کنند و باید منتظر ماند و دید کدام بازیکنان برای آوردن آنها در بازار بازی باقی می مانند اما ذوب آچان روی یکی حساب نمی کند. بازیکن و یک مرد ما سعی کردیم یک تیم بسازیم. اکنون به دنبال بازیکن جایگزین خواهیم بود، البته من گفتم این پرونده باید تا انتها پیگیری شود و متخلفان کاملاً درک شوند زیرا ما با این بازیکن قرارداد داشتیم و به خدمت گرفتن بازیکن تحت قرارداد در هر جای دنیا جرم است. .

* این بازیکن قرارداد را امضا کرد.
وی افزود: این بازیکن حتی یک کلمه از رفتنش حرفی نزد تا اینکه عکس او با پیراهن پرسپولیس بیرون آمد و هیچکس در باشگاه از رفتن او خبر نداشت. در هر صورت، شما قرارداد را امضا می کنید و نماینده شما آن را امضا می کند و تعهد ایجاد می کند. من یک بار دیگر از باشگاه می خواهم که به این قضیه رسیدگی کند.

* برای لیگ برتر آماده می شویم
مهدی تارتار در پایان درباره وضعیت ذوب آخان گفت: در این مدت تیم را آماده کرده ایم و تا شروع لیگ آشپزی می کنیم و انگیزه زیادی داریم که بتوانیم نتایج خوب را تکرار کنیم. فصل گذشته از حمایت های مدیریت باشگاه و کارخانه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم اعتماد را جبران کنم. من همچنین از حمایت هواداران قدردانی می کنم. همچنین باید از فوتبالیست‌هایی که در این مدت زحمات زیادی کشیده‌اند و مطمئناً در طول فصل این تلاش‌ها را با تمرینات جبران می‌کنند، تشکر ویژه داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید