تارتاروس ثابت کرده که می خواهد سرمربی پرسپولیس شود

تارتاروس ثابت کرده که می خواهد سرمربی پرسپولیس شود

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره بازی این تیم مقابل شهرهدی، نتیجه پرسپولیس در اصفهان و خوشحالی جالب فرهاد مجیدی صحبت هایی کرد:

بازی استقلال مقابل شهرخودرو را چگونه ارزیابی کردید؟

با توجه به اتفاقات دیدار ذوب آهن اصفهان در اصفهان و پرسپولیس، تمام اتفاقات هفته بیست و ششم با بازی استقلال مرتبط بود. چون بازیکنان استقلال شنیده بودند پرسپولیس به تساوی رسیده و فشار روی آنها تا حدی زیاد بود.

تو چی میگفتی

چون وقتی بدونی اگه برنده بشی فاصله ات زیاد میشه استرس تو تیم بیشتر میشه. اما همین باعث شد که استقلال در نیمه اول تیمی ماندگار نباشد و به نظر می رسید که شاهخودرو دست کم گرفته شود. در مجموع نیمه اول جالبی نداشتیم.

چه چیزی باعث قهرمانی استقلال شد؟

تعویض های خوب کادر فنی لیست را به سود استقلال کرد و در نهایت همه چیز رقم خورد تا گل خوردیم و باز هم فاصله مان 6 امتیاز شد تا گامی محکم برای رسیدن به قهرمانی برداریم.

رمضانی و زستید را می گویید؟

هر دو بازیکن مهاجمان خوبی هستند. رمضانی همیشه یک جایگزین موثر برای استقلال نشان داده است. در مجموع استقلال نیمکت بسیار خوبی دارد. رمضانی علاوه بر قدرت برش، با پاهایش نیز خوب بازی می کند.

برای بازی ذوب آهن و پرسپولیس توافق محرمانه ای صورت گرفت. فکر می کنید با اجرای ذوب آهن این مشکل برطرف شد؟

ذوب آهن در دیدار مقابل پرسپولیس در نیمه اول حریفان زیادی را تحت فشار قرار داد و تیم پرسپولیس را در مجموع خنثی کرد. با توجه به این فشار سنگین در نیمه دوم کمی عقب نشینی کرد که طبیعی بود اما تغییرات تاتار باعث شد پرسپولیس در اصفهان فرود آید.

آیا تعبیر تبانی با این تفاسیر از بین رفته است؟

اصلاً توافق پنهانی نیست، اما وقتی مربی تیمی می‌شوی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند، آنقدر خوشت می‌آید که خودت را به عنوان گزینه جایگزین گل محمدی معرفی کنی. به نظر من با حرف ها و صحبت هایی که این روزها درباره بازگشت تارتاروس به نیمکت پرسپولیس شنیده می شود، طبیعی بود که با تمام وجود تیمش را به میدان بفرستد تا این مربی توانایی های فنی خود را به هواداران ثابت کند. این تیم و به مدیران پرسپولیس افتخار کرد. .

بعد از بازی استقلال، فرهاد مجیدی آنقدر خوشحال بود که روی زمین افتاد. آیا عکس هایی از شادی او دیده اید؟

آره! این پیروزی بسیار مهم بود. او باز هم موفق شد فاصله تیمش را به 6 امتیاز برساند. طبیعتاً مربی در این شرایط خیلی خوشحال است. شادی فرهاد از اعماق وجودش می آمد. همه در جایی این کار را می کردند. هواداران تیم هم راضی بودند. من خودم بعد از گل در خانه فریاد زدم که همه در خانه سکته می کنند. امیدوارم استقلال در دیدارهای آینده باز هم این اختلاف را افزایش دهد و در نهایت با قهرمانی همه را خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید