تارتاروس پرسپولیس را متوقف کرد

ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18:30 به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با تساوی دو تیم به پایان رسید.

سعید باگرپسند در دقیقه 3 برای ذوب آهن و شیرزد تمیرف در دقیقه 56 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

یحیی گل محمدی و مهدی تارتار مربیان دو تیم در جریان بازی جریمه شدند و از روی سکوها بازی را تماشا کردند.

نیمه اول

در دقیقه 1 سجادی جعفری صاحب موقعیت بسیار خوبی شد اما ضربه او خوب نبود و به سایه توپ برخورد کرد تا حامد توپ را مهار کند.

گل: سعید باقرپسند در دقیقه 3 با ضربه سر حامد لاک دروازه را باز کرد و بلافاصله شوک به پرسپولیس وارد شد.

در دقیقه 9 سجاد دانایی به مصاف حامد لک رفت. در دقیقه 20 اولین موقعیت جدی پرسپولیس ایجاد شد که ضربه سر سیدجلال حسینی توسط حبیب فاراباسی مهار شد. در دقیقه 24 حامد پاکدل از روی یک کرنر بسته شوت کرد که در دستان فاراباسی قرار گرفت.

در دقیقه 37 ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه پرسپولیس با اشتباه رضا اسدی همراه شد و توپ به تیر افقی حامد لاک برخورد کرد. در دقیقه 41 سجاد عشوری در دقیقه 18 با ضربه فنی از جلو دروازه حامد لک را تهدید کرد که توپ به بیرون رفت.

نیمه دوم

در دقیقه 50 شیرزد تمیروف در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او خارج از چارچوب بود. در دقیقه 54 علی شجاعی ضربه فنی خود را به سمت دروازه ذوب آهن فرستاد که حبیب فراباسی با واکنش خوب و به موقع به این توپ ارسال کرد. در دقیقه 56 ضربه سر Saed Bagerpsand با ضربه سر دفع شد.

گل: در دقیقه 56 شیرزد تمیروف در موقعیت تک به تک و با کنترل ناقص فراباسی وارد دروازه ذوب آهن شد.

در دقیقه 60 توپ قبل از اینکه به مهدی عبدی برسد با واکنش خوب حبیب فاراباسی روی دروازه ذوب آهن فرستاده شد. در دقیقه 70 تمیروف بار دیگر شانس خود را امتحان کرد و این بار ضربه محکم این بازیکن با اختلاف کمی از درب فولاد بیرون آمد.

در دقیقه 78 مهدی ترابی در گوشه محوطه جریمه مقابل فاراباسی قرار گرفت که ضربه او توسط دروازه بان ذوب آهن به کرنر رفت. در دقیقه 85 توپ ارسالی روی دروازه ذوب آهن با اختلاف جزئی از پای علیرضا ابراهیمی عبور کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 90 وحید امیری مصدوم شد و به دلیل عدم تعویض، پرسپولیس دقایقی 10 نفره به بازی ادامه داد.

ترکیب آهن: حبیب فراباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، سعید باگرپسند (کارت زرد) (رضا حلقی فر، 82)، محمد کدبندامام اسداحم محمد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (علیرضا ابراهیمی 85)، علی نعمتی، رامین رضایان (سیامک نعمتی 85)، سعید آقایی (وحید امیری 32)، میلاد سرلک، رضا اسدی (علی شجاعی 46)، احسان پهلوان، حامد (46) ) و شیرزد تامیروف (کارت زرد).

دیدگاهتان را بنویسید