تارتاروس: نباید از نفت غافل شویم/مهاجر: مسئولیت جدی بر عهده گرفتم


زمان: 19:57
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819575

مدیران فولاد و نفت ام اس چه گفتند؟

مربیان تیم های فوتبال ذوب آهن و نفت پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی فردا نقطه عطفی برای تیم ما است چرا که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده ایم. از این بازی می توانیم به گروه کوهنوردان بپیوندیم. من هرگز نخواستم مقابل تیم سابقم بازی کنم زیرا رابطه بسیار خوبی با هواداران خون گرم آنها دارم. به جز بازی فردا برایشان آرزوی موفقیت دارم. ما باید برای هوادارانمان بجنگیم و پیروز شویم.

وی ادامه داد: نفت تیم ناشناخته ای دارد اما آقای مهاجری در زمین بازی می کند و این سخت ترین بازی برای ماست. حریف تلاش می کند زمین نخورد و ما هم نباید بی خیال باشیم. روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و قوی به هدفمان برسیم. در این دیدار هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداریم و بازیکنان ما شرایط خوبی دارند.

تارتاروس افزود: این تعطیلی ها تاثیر می گذارد اما سازمان لیگ تصمیمی ندارد. هر دو تیم ما بازی های آسیایی دارند و امکان برگزاری بازی هایشان بعدا وجود ندارد و چاره ای نیست. جمع آوری این تیم بسیار سخت است و با بزرگان تیم صحبت کردیم. باید کنار بیاییم و چاره ای نداریم. امیدواریم فردا روز خوبی برای ما باشد و خدای ناکرده مهاجمان ما خوب کار کنند.

او به هواداران گفت: باشگاه ما تلاش زیادی کرده تا هواداران ما را به ورزشگاه برساند، اما نمی‌دانم چرا هنوز اجازه ورود به آنها داده نشده است.

رضا مهاجری نیز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: در اصفهان خوشحالم و امیدوارم فردا بتوانیم مقابل تیمی که به ابتدا برمی گردد و عملکرد خوبی دارد بازی خوبی انجام دهیم. مسئولیت خطیری را بر عهده گرفته ایم و امیدواریم دیدار مقابل ذوب آهن شروعی دوباره برای ما باشد. برای جدا شدن از جدول اینجا باید نتیجه لازم را بدست آوریم. میل بازیکنان ما را شگفت زده کرد و تعجب می کنم که چرا در این موقعیت هستیم. جا دارد از مدیران پیکان تشکر کنم که آمدند و یک بازی دوستانه با آنها انجام دادیم. این ارتباطات باید ایجاد شود تا اتفاق خوبی بیفتد.

وی ادامه داد: به گذشته تیم فکر نمی کنم. من اعضای تیم را تماشا می کنم. من بازیکنان خوبی دارم و آنچه روی میز است زیبایی تیم ما را ندارد. در بازی دوستانه مقابل پیکان موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و در دفاع هم خوب بودیم. امیدوارم مقابل ذوب آهن هم خوب عمل کنیم. آهن آلات را شکست می دهیم، چون بچه ها باید خودشان باشند. آنها شایسته پیروزی هستند.

مهاجری به غایبان تیمش گفت: «اسد به کورونا مشکوک است و ما او را نداریم و پورمحمد هم چنین است. ما بازیکنان دیگر را داریم و به زور به زمین می رویم. ما مسئولیت جدی را بر عهده گرفته ایم و با توجه به تعادل تیممان باید کار کنیم. من فقط نمی توانم معجزه کنم و همه با هم باید نتایج لازم را بگیریم و از انتهای جدول جدا شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید