تارتاروس در هوای سرد تبریز سخت کار خواهد کرد/ بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است

زمان: ساعت 17:20
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796219

سرمربی فوتبال از دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی در تبریز که امروز برگزار می شود، گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: دیدار تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز امروز در تبریز برگزار می شود. در بازی قبلی ذوب آهن که در تهران برگزار شد، ذوب آهن بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت، اما بازی با دو گل به دست او انجام شد.

این مربی فوتبال گفت: معتقدم دو گلی که ذوب آهن از پرسپولیس دریافت کرد ناشی از اشتباهات دروازه بان و نارضایتی خط دفاعی ذوب آهن است. ذوب آهن با توجه به مشکلاتی که چند سالی است در ذوب آهن وجود دارد، نتوانست در این دیدار شکست بخورد. ذوب آهن در آنجا از رجا می ترسد و با شکست مقابل پرسپولیس هوادارانش را ناراحت کرد و هواداران نیز از نوع بازی و باخت های مکرر ناراضی هستند. از این تیم

شفیعی گفت: در حال حاضر تراکتورسازی تبریز روز خوبی را با جدایی از زنوزی سپری نمی کند. با وجود اینکه سولدو سرمربی تراکتورسازی با برخی از بازیکنان کلیدی خود اختلاف نظر داشت، اما تراکتور در رده هشتم جدول و ذوب آهن در رده دوازدهم قرار دارند. کار بسیار سختی در هوای بسیار سرد تبریز، هدایت سرمربی کروات خارجی مقابل مهدی تارتار.

وی افزود: تغییراتی که در این 4 هفته در تیم ذوب آهن ایجاد می شود، آنالیز این تیم را سخت کرده است. ثبات تیم ذوب آهن در این تیم کمتر است. باید دید سرمربی تیم ذوب آهن توانسته به ثبات روحی و روانی بازیکنان دست پیدا کند یا خیر.

حسن شفیعی گفت: ذوب آهن بازیکنان شاخصی دارد که در صورت حضور در زمین می توانند گره گشایی کنند، هدبنده لو، میلاد جهانی، عارف رستمی و محمدحسین اسلامی که یکی از پایه های ذوب آهن است و در جام حذفی خوب بازی می کند. می تواند به خوبی به تیم کمک کند.

این مربی فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: باید دید تارتار بعد از بازی با پرسپولیس توانست گل خود را درست کند و نواقص تیمش را چه در فاز دفاعی و چه در فاز دفاعی برطرف کند یا کدام دروازه بان. برای آن آماده است. بازی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید