تارتاروس: بازی مقابل استقلال سخت است

استقلال تهران

مهدی تارتار یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: فردا بازی سخت و سختی هم برای ذوب آهن و هم برای استقلال تهران است.

وی گفت: هر دو تیم هفته اول را بردند و می خواهند همچنان در صدر جدول به رقابت بپردازند و برای پیروزی به میدان بروند و هر تیمی که بیشتر تلاش کند و اشتباهات کمتری انجام دهد می تواند برنده شود.

وی افزود: هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم فردا تیم ما به حق ما برسد که یک پیروزی با یک بازی خوب و هدفمند است.

تارتار گفت: در اولین بازی لیگ برتر با وجود اینکه ما برنده مسابقه بودیم اما از نظر داوری مصدوم شدیم ، این سوالات را به باشگاه واگذار کردیم و تمرکز ما روی بازی فردا است.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل پیکان تهران در هفته سوم لیگ برتر ، افزود: امیدوارم این دیدار به تعویق نیفتد و در هفته سوم با پیکان بازی می کنیم ، زیرا در این صورت بازی با سپاهان انجام می شود ، که یکی از مدعیان لیگ برتر است. “

تارتار افزود: در این مسابقه نامه نگاری توسط باشگاه انجام شد و تمرکز ما روی بازی فردا است.

وی گفت: در تیم ذوب آهن 4 دروازه بان خوب داریم که شرایط بهتری برای بازی دارند و اعتقادی به سیستم چرخشی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه معیار حضور در تیم به غیر از دروازه بان شرایط خوب بازیکنان است ، افزود: امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی بین دو تیم باشم و برنده همخوانی داشتن.”

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران فردا دوشنبه ساعت 18:00 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید