تارتاروس: همیشه درباره من و پرسپولیس شایعات زیادی می‌شود/از اسدبیگی نمی‌گذرم


ساعت: 22:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889456

سرمربی تیم فوتبال ذوب آچان گفت: همیشه درباره من و پرسپولیس صحبت می شود اما ما فقط به فکر خودمان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار در حاشیه دیدار تیم های نساجی و مس رفسنجان درباره دلیل حضورش در ورزشگاه نقش جهان گفت: در هفته سوم میزبان تیم خوب مس رفسنجان هستیم به همین دلیل از فرصت استفاده کردم. و با توجه به اینکه دیدار این تیم مقابل نساجی در شهر خودمان برگزار شد، به همراه همکارم امیر جمالی به ورزشگاه آمدم تا از این طریق بهتر بتوانیم تیم حریف را آنالیز کنیم.

او درباره بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس توضیح داد که همیشه قبل از این بازی فشار زیادی روی او وجود دارد و حتی با اضافه شدن محمد نوری به کادر فنی ذوب آخان این فشارها بیشتر شده است. مهم این است که ما چه می کنیم و خدا چگونه ما را می شناسد. ما همیشه تمام تلاش خود را برای موفقیت تیممان انجام داده ایم، می بینید که در فوتبال حرفه ای پارسال چند بازیکن از تیم های پایتخت به تیم های اصفهانی آمدند. طبیعی است که هرکس به فکر منافع خود باشد و اول به فکر خود باشد. ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آن تصریح کرد: ما فقط به موفقیت خودمان فکر می کنیم و موفقیت تیم نیز به موفقیت خودمان بستگی دارد. به همین دلیل ما تمام تلاش خود را می کنیم. انشاالله فردا یک تیم خوب پرسپولیس را شکست می دهیم و یک بازی خوب و قدرتمند انجام می دهیم. ضمن اینکه به پرسپولیس که یکی از بازیکنان باکیفیت لیگ ما در سال های اخیر بوده احترام می گذاریم، فردا روز سختی برای این تیم خواهد بود.

تارتار درباره اینکه او و یحیی گل محمدی دوباره مثل بازی فصل گذشته دو تیم روی نیمکت ذوب آچان و پرسپولیس نیمکت نشین نیستند و اینکه آیا این خرافه است، گفت: نه اینطور نیست. نمی دانستیم قرعه کشی اینگونه خواهد بود. من در آخرین بازی فصل گذشته اخراج شدم و مقابل پرسپولیس محروم هستم. طبیعت فوتبال همین است، من از محرومیتم ناراحتم و دوست دارم با تیمم در زمین باشم، اما بچه های دیگری هم هستند و ما مشکلی با این موضوع نداریم.

وی درباره جذب بازیکنانی مانند نادر محمدی و فرامرزی در روزهای اخیر و اینکه آیا این بازیکنان شانسی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند یا خیر، توضیح داد: الان نمی توانم در این مورد صحبت کنم. اول ترکیب را مشخص کنیم، اما محمدی، فرامرزی و حتی محمدرضا سلیمانی که به تیم ما اضافه شدند بازیکنان خوبی هستند. سعی کردیم با بازی های دوستانه نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آچان درباره سوالات مطرح شده درباره حضور سپه حیدری به عنوان سرپرست ذوب آچان، اضافه کرد: بحث هایی شد اما الان هوشنگی را سرپرست داریم و بچه ها خیلی دوستش دارند. من هم از صمیم قلب دوستش دارم چون بسیار محترم و پرتلاش است. ما از کاری که انجام می دهد راضی هستیم.

تارتار در خصوص میزان رضایت از نقل و انتقالات ذوب آچان پاسخ داد: نسبت به بودجه باشگاه از نقل و انتقالات راضی هستیم. از مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیر کارخانه تشکر می کنم. همه بی وقفه کار کردند و امیدوارم امسال شرایط بهتری داشته باشیم. البته لیگ امسال واقعا سخت است و من تیم ضعیفی در لیگ نمی بینم. برای حفظ موقعیت نسبت به فصل گذشته باید خیلی تلاش کنیم و به موقعیت بهتری فکر کنیم.

وی درباره اهداف ذوب آن برای فصل آینده گفت: با توجه به بودجه ای که داریم سعی می کنیم بهترین جایگاه را در جدول داشته باشیم. ما نمی توانیم با 7-6 تیم بالای جدول که در جام قهرمانی و سهمیه قفل شده اند رقابت کنیم، اما بی وقفه کار می کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم. امیدوارم با حفظ جایگاه فصل گذشته رتبه بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره هفته اول لیگ برتر که به دلیل اختلال در سیستم فروش بلیت بدون تماشاگر برگزار شد، گفت: برای فوتبال ما بد است وقتی در همه جای دنیا بازی های خود را انجام می دهند. با تماشاگر، اتفاق خوبی برای فوتبال ایران نیست.” امیدوارم همه مشکلات حل شود. نمی دانم دلیل اصلی چیست اما امیدوارم از این به بعد هوادارانی در ورزشگاه داشته باشیم. می خواستیم از شرایط خانگی خود استفاده کنیم و منتظریم تا اولین بازی برگشتمان مقابل پرسپولیس بدون تماشاگر باشیم تا عدالت را رعایت کنیم.

تارتار درباره حضور سینا اصدبیگی در پرسپولیس بعد از یک ماه و نیم تمرین پیش فصل با ذوب آچان گفت: فقط باید بگویم که از این بازیکن گلایه داریم. ای کاش از روز اول به ما می گفت که نمی ماند. مثل محمد خدابندلو که یکی از بازیکنان باکیفیت ما بود، باید بگویم که نمی مانم. اسدبیگی در روزی که در بازار نقل و انتقالات برای هافبک های دفاعی کم بود ما را تنها گذاشت. خیلی از بازیکنان سابقم دوست داشتند دوباره با ما همکاری کنند اما من به خاطر سینا از آنها نپرسیدم. من نمی توانم از او بگذرم زیرا او واقعاً ما را ناراحت کرد و برنامه های تاکتیکی سقوط در هافبک مرکزی را به هم ریخت.

وی افزود: اگر او زودتر می رفت مشکلی نداشتیم و می توانستیم بازیکن را عوض کنیم. شغل ضعیف او با ما قرارداد داشت و آن قرارداد موجود است. ما همه این موارد را به واحد حقوقی باشگاه سپرده ایم و به شدت پیگیر هستیم. حق ذوب آهن نباید تضییع شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آن در پاسخ به اینکه مشخص است روز پنجشنبه بازیکن تاجیکستانی را نمی خواهد، گفت: فقط می توانم بگویم این شایعه است، چنین چیزی وجود ندارد.

تارتار در خصوص احتمال اضافه شدن یک بازیکن دیگر به ذوب آخان گفت: این امکان وجود دارد، جای خالی داریم و اگر بازیکن با کیفیتی پیدا کنیم امکان آوردن بازیکن جدید وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید