این برد 6 امتیازی بود/ عمری و اسدبیگی مستحق بازی در پرسپولیس هستند. بیرانوند ما را در بازی نگه داشت!


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921160

اکنون نمی توان در مورد برخی از بازیکنان تصمیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل گل گهر اظهار داشت: در این شهر با صفا و مردم خوب بسیار خوشحالیم. با تشکر از هواداران برای استقبال گرم. با توجه به نتیجه ای که گرفتیم بازی خوبی بود. گل گهر خوب شروع کرد، موقعیت هایی داشت و توانست یک پنالتی را بزند که بیرانوند به خوبی مهار کرد.

وی افزود: بیرانوند ما را در بازی نگه داشت. من از او تشکر می کنم. او تمرکز بسیار خوبی برای بازی امروز داشت. او در کنار سایر بزرگسالان برای تیم ما رهبر خوبی بود. کم کم با پیشرفت مسابقه کار تیمی ما بهتر شد. ما عزت نفس بهتری پیدا می کنیم. توانستیم بیشتر پاس بدهیم، بازی را کنترل کنیم و خوب مدیریت کنیم. ما ذهنیت برنده ای داشتیم به خصوص در نیمه دوم که تیم ما به میدان آمد، شخصیت خوب پرسپولیس را نشان داد.

سرمربی پرسپولیس گفت: خوشبختانه گل اول و دوم را زدیم. آن ذهنیت خوب و مثبت و روحیه قهرمانی خیلی به تیم ما کمک کرد. بچه ها شخصیت خیلی خوبی نشان دادند. به هر حال این برد برای ما خیلی مهم بود. این اندازه گیری 6 امتیاز بود. گل گهر نیز یکی از مدعیان عنوان قهرمانی و تیمی شایسته است. به امیر کالا نوی و همکارانش برای ساخت این تیم تبریک می گویم. از حمایت آنها قبل از بازی تشکر می کنم. از همه مربیانی که از من حمایت کردند و از هواداران تیم های مختلف تشکر می کنم.

گل محمدی درباره صحنه پنالتی تیم گل گهر گفت: یک برخورد شد اما نمی دانم آنقدر شدید بود که بازیکن حریف روی زمین افتاد یا نه. در هر صورت یک چیز از ابتدا تا پایان بازی مشخص بود، تیم ما احترام زیادی برای تیم داوری قائل بود.» با تشکر از تیم داوری، بازی سختی بود و داور جوان و آینده دار بود. برایشان آرزوی سلامتی دارم

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس تاکتیک های تیمی لازم را انجام داده اند، گفت: در ابتدای بازی کمی گیج بودیم. استرس و تنش بازی خیلی زیاد بود. توپ های زیادی را تحت فشار حریف از دست دادیم. ما خیلی خوب شروع نکردیم. شروع ضعیف ما باعث شد تیم هارف به ضربات پنالتی رفت، اما به تدریج پسرها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند. ما تیم خوب و بزرگی داریم. از نظر شخصیتی، ما تیم قهرمانی هستیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این شخصیت کمک کرد کم کم پیشرفت کنیم. البته امروز یکی از روزهای خوب بدنی بازیکنان ما بود. شروع بالایی داشتیم به خصوص در خط جلو. وحید امیری نیز در دقیقه 94 مسابقه دوید. او کمک زیادی به تیم کرد. از همه بازیکنان تشکر می کنم.

گل محمدی درباره بازی عمری و اسدبیگی گفت: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند باید کیفیت خیلی خوبی داشته باشد. خوشبختانه این دو بازیکن امروز نشان دادند که شایسته بازی در این تیم هستند. راه طولانی و سختی در پیش دارند. آنها باید بیشتر تلاش کنند. اینجا، هر روز باید بهتر از قبل باشی تا زنده بمانی. برایشان آرزوی موفقیت داریم. البته جوانان دیگری نیز در تیم هستند که قطعا می توانند در مسابقات بعدی کمک کنند.

وی درباره شرایط گل گهر گفت: هر وقت با گل گهر بازی می کردیم مثل بازی استقلال یا سپاهان بود. یک تیم استاندارد که بسیار قوی است. آنها در ضربات آزاد بسیار قوی هستند. هر وقت بازی می کردیم کار را برای ما خیلی سخت می کردند. امروز آنها یک پنالتی داشتند و می توانستند گل بزنند. اگر گل بزنیم، زدن 2 گل از پشت خیلی سخت تر می شود. ضربات پنالتی نقطه عطف این بازی بود. اگر هدفی بود برای ما سخت بود. بیرانوند توانست خیلی خوب پنالتی را مهار کند و ما را در بازی نگه دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط نعمتی و عبدی گفت: الان نمی توان درباره چند بازیکن تصمیم گرفت، دو هفته دیگر نیم فصل است. مهدی و سیامک بازیکنان قدیمی ما هستند. با وجود اینکه سن زیادی ندارند. آنها به این تیم کمک زیادی کرده اند، اما دلیلی ندارد که کیفیت آنها با بچه های دیگر ما متفاوت باشد. بازیکنانی که الان در پرسپولیس هستند به تیم کمک می کنند و ما از همه آنها استفاده می کنیم.

وی در خصوص وضعیت دانیال اسماعیلی فر که به دلیل مصدومیت تعویض شد، اظهار داشت: مصدومیت او واقعا جدی نیست. ضربه خیلی بدی بود. خدا رحمتش کرد. باید ببینیم او فردا یا پس فردا چگونه است. شکستگی و لوکسی وجود ندارد، اما ضربه بسیار سنگین است.

گل محمدی درباره عملکرد سعید صادقی گفت: صادقی بازیکن من بود و او را به خوبی می شناسم. او در نیمه اول خیلی خوب عمل نکرد اما در نیمه دوم خیلی پیشرفت کرد. کم کم توانست بر بازی و خودش مسلط شود. او خیلی بیشتر از این می تواند به ما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید