انتقاد پیشکسوت استقلال از کی روش در دربی

انتقاد پیشکسوت استقلال از کی روش در دربی

علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال درباره شرایط دیدار آینده استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: بازی حساسی است. نوعی بار روانی بر دوش بازیکنان دو تیم ایجاد می شود که همین موضوع نیز باعث می شود نتیجه مسابقه جبران ناپذیر باشد. دیگر فرصتی برای انتقام شکست ندارید و در این یک بازی تکلیف شما مشخص خواهد شد. بنابراین قطعا بازی برای هر دو تیم شرایط خود را دارد.

وی درباره وضعیت استقلال در این دیدار گفت: قطعا اگر استقلال بتواند در این دیدار به عنوان برنده زمین را ترک کند اولین عنوان خود را کسب کرده و با اعتماد به نفس و روحیه بالا برای دربی آماده می شود. جام جهانی. فکر می کنم اتفاقی نمی افتاد و ملی پوشان استقلال به موقع به جام جهانی می رسیدند. اما این نظر کادر فنی تیم ملی و رهبری سازمان لیگ بود.

مهاجم سابق استقلال درباره بردهای یک بر صفر این تیم افزود: طبیعی است که استقلال روی ضربات آخر بیشتر کار کند. ما بازیکنان خوبی در تیم خود داریم، اما متأسفانه در زدن ضربه پایانی از دقت لازم استفاده نمی شود. امیدوارم بچه های ما روز خوبی مقابل نساسی داشته باشند و همه موقعیت هایشان تبدیل به گل شود.

اکبرپور با اشاره به حضور یمگا در پست دفاع راست گفت: در 10 دقیقه پایانی بازی استقلال مقابل هوادار وقتی یمگا جلو آمد چندین بار با دروازه بان تک به تک شد که نشان می دهد این بازیکن چقدر در حریف بازی می کند. محوطه جریمه می خورد. من نمی دانم چرا آقای ساپینتو این بازیکن را در دفاع راست بازی می کند در حالی که ما صالح حردانی را داریم که می تواند در دفاع راست فوتبال بازی کند.

پیشکسوت استقلال در مورد تیم نساجی خاطرنشان کرد: اگرچه این تیم بعد از تغییر کلی کادر فنی خود در ابتدای فصل شروع خوبی نداشت، اما به تدریج تیم آنها شکل می گیرد و اکنون شاهد هستیم که نتایج خوبی کسب می کنند. البته این تیم در بازی آخر شکست خورد اما در مجموع نساجی شروع کرد و تیمی پرطرفدار است که می تواند در بازی سوپرجام برای استقلال دردسرساز شود.

بازیکن سال های نه چندان دور استقلال درباره برگزاری این دیدار در شهری بی طرف و بدون حضور تماشاگر گفت: متأسفانه کمبود تماشاگر در ورزشگاه این فینال را بی مزه می کند و از آن لذت نمی برد. اگر این را می گویم به این دلیل است که در دوران فوتبال همیشه استقلال را در حضور هوادارانش دیده ام و همیشه با نفس گرم هواداران فوتبال بهتری ارائه کرده است. حیف است که چنین دیدار مهمی بین دو تیم پرطرفدار بدون تماشاگر برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید