انتقاد پیشکسوت استقلال از تصمیم مجیدی

انتقاد پیشکسوت استقلال از تصمیم مجیدی

ستار همدانی درباره شکست استقلال مقابل نساجی و حذف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: استقلال مقابل نساجی بازی خوبی انجام داد. دو تیم در لیگ برتر نیز در دقیقه 90 با تساوی به پایان رسیدند و هیچکدام به پیروزی نرسیدند.

وی ادامه داد: مشکل استقلال بدشانسی بود، البته آنها از برخی موقعیت های خوبی که داشتند استفاده نکردند وگرنه در همان دقایق ابتدایی می توانستند دروازه نساجی را باز کنند.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال درباره انتقاداتی که به فرهاد مجیدی به دلیل تغییرات زیاد در ترکیب این تیم داشت، گفت: استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و این تغییرات مشکل بزرگی برای این تیم ایجاد نمی کند. نیمکت نشینان خوب بازی کردند اما شاید عجیب ترین تغییر حرکت رضایی با حسینی در دروازه بود. حسین حسینی بهترین دروازه بان این روزهای لیگ است و تجربه زیادی دارد. با حضور حسینی درون دروازه، استقلال می توانست در محوطه جریمه به گل برسد و غیبت او به استقلال ضربه زد.

همدانی افزود: شاید او استقلال نساجی را دست کم گرفته بود و فکر می کرد که می تواند در 90 دقیقه کار را انجام دهد اما نساجی استقلال را مهار کرد و بازی منسجم خارج از زمین را تضمین کرد تا بازی ادامه پیدا کند و در نهایت یک پنالتی گرفته شد. دروازه بان ها و البته شانس های مربوط به ضربات پنالتی.

هافبک سابق استقلال گفت: معتقدم وقتی بازی به وقت اضافه کشیده شد، مجیدی باید حسینی را در زمین می نشاند تا از تجربیاتش در ضربات پنالتی استفاده کند اما این اتفاق نیفتاد و در پنالتی حقیگی رضایی جوان کم تجربه را امتحان کرد. بهتر بود

وی خاطرنشان کرد: استقلال از جام حذفی حذف شد و حالا باید روی لیگ تمرکز کند. با توجه به تعطیلی لیگ تا اواسط اردیبهشت، آبی ها می توانند تدارکات خوبی داشته باشند و برای شروع 6 هفته پایانی لیگ آماده شوند تا با همین فاصله امتیازی که با پرسپولیس دارند، نتیجه قابل قبولی کسب کنند و قهرمانی را کسب کنند. .

همدانی در پایان درباره انتقادات به داوری این دیدار گفت: بهتر است در مورد داوری صحبت نشود و حتما کارشناسان نظر خود را در این مورد اعلام می کنند اما در مجموع در برخی صحنه ها عملکرد داور خوب نبود. و می تواند قضاوت بهتری انجام دهد.”

دیدگاهتان را بنویسید