پیشکسوت استقلال اشتباه بزرگ سرمربی پرتغالی آبی ها را فاش کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی های پایتخت به مرور شرایط بهتری پیدا می کنند.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از شرایط آبی پوشان پایتخت و نتایج این تیم در 6 دیدار ابتدایی لیگ برتر صحبت کرد.

استقلال بازی بهتر شد و زمان برد تا ایده های ساپینتو محقق شود. در بازی استقلال و نساجی یاد دوران استراماچونی استقلال افتادیم. استقلال روز به روز روند بهتری را نشان می دهد و این تیم بازی سختی در انتظار اوست و امیدوارم این تیم بتواند روند موفق خود را ادامه دهد.

وی درباره شرایط فنی استقلال و نقاط قوت و ضعف این تیم خاطرنشان کرد:

خط حمله استقلال عالی است و بازیکنان خوب زیادی در زمین و نیمکت دارد. فکر می کنم مثلث کایدی، محبی و بابایی موفق بوده است. در خط دفاعی بازیکنان موفق به هماهنگی شدند. فکر می کنم با آمدن مرادمند و یزدانی شرایط در خط دفاعی استقلال بهتر شود. استقلال در خط هافبک ضعف دارد و باید در خط هافبک بازی قابل توجهی داشته باشد. در مجموع استقلال شرایط خوبی دارد و می توان به موفقیت این تیم در دیدارهای بعدی امیدوار بود.

نوری درباره عملکرد ریکاردو ساپینتو گفت:

هر کی سرمربی استقلال می شود، کسانی هستند که انتقاد می کنند. ساپینتو به زمان نیاز دارد و باید افراد را برای رسیدن به هماهنگی لازم مدیریت کند. ساپینتو در دیدار مقابل نساجی ثابت کرد که می تواند تیم را مدیریت و برنامه ریزی کند. به نظر من هرکسی که سرمربی استقلال باشد باید حمایت های لازم را انجام دهد.

وی درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر در این فصل گفت:

این یک نظم بلند است و همه تیم های لیگ برتر تیم های خوبی هستند و برخی از آن تیم ها مدعی قهرمانی هستند. بازی های سخت استقلال در رقابت های لیگ برتر بعد از اردوی تیم ملی انجام می شود. استقلال باید در روزهای آینده حمایت شود و اگر آرامش در تیم حاکم شود شرایط استقلال بهتر می شود. آقای ساپینتو کمی عصبی است و به نظر من باید اوضاع را کنترل کند و شیطنت ها را خارج از چارچوب مدیریت کند. امیدوارم قضاوت داوران در دیدارهای آینده بهتر باشد تا مشکلی در روند تصمیم گیری استقلال ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید