قرارداد ساپینتو با استقلال رسمی شد/ سرمربی پرتغالی نیمکت آبی ها


ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877643

باشگاه استقلال اعلام کرد ساپینتو سرمربی پرتغالی رسما سرمربی استقلال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال به عنوان سرمربی جدید باشگاه استقلال منصوب شد.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه اسپورتینگ پرتغال با بیش از 4 سال سابقه مربیگری و حضور متوالی در رقابت های باشگاهی و قاره های اروپا با باشگاه استقلال به توافق رسید و به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاهی انتخاب شد.

ساپینتو 4 ساله با تجربه هدایت اسپورتینگ لیسبون و براگا در پرتغال، واسکو داگاما از برزیل، ستاره سرخ از بلگراد، باشگاه هایی از یونان و ترکیه و لهستان، استاندارد لیژ از بلژیک به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد. این کشور امسال هم قهرمان جام حذفی بلژیک می شود و برای اولین بار زنده می ماند تا در فوتبال باشگاهی ایران بازی کند.

ساپینتو علاوه بر قهرمانی در جام حذفی بلژیک با استاندارد لیژ، نایب قهرمان لیگ بلژیک نیز بود. او همچنین با ستاره سرخ بلگراد دوم شد و علاوه بر سوم شدن با اسپورتینگ لیسبون، با حذف منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافت. ساپینتو با براگا به عنوان بهترین تیم گروه راهی مرحله گروهی لیگ اروپا شد و براگا بهترین آمار دفاع و حمله را در این مرحله داشت.

سرمربی پرتغالی در هفته گذشته و پس از آغاز مذاکرات اطلاعات گسترده ای از شرایط استقلال و بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتر ایران جمع آوری کرده و به زودی برای مراسم معارفه به ایران خواهد آمد. وی در اولین گام پس از ورود به تهران، اقدامات لازم برای ادامه قهرمانی در فصل جدید را در دستور کار قرار خواهد داد.


5461ac05 4d8e 42b4 9823 3b5cd2c0cc5f خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید