محلول ساپینتو؛ آنها از برنامه سرمربی پرتغالی استقلال رونمایی کردند

محلول ساپینتو؛  آنها از برنامه سرمربی پرتغالی استقلال رونمایی کردند

یکی از مواردی که از زمان شروع تمرینات استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو بارها مطرح شده، فشار زیادی است که این مربی پرتغالی به بازیکنان وارد می کند.

ساپینتو که علاقه مند به ساخت ترکیبی آماده برای شروع لیگ برتر است، تمرینات تیمش را در روزهای اخیر به ویژه در اردوی ترکیه آبی پوشان و در بیشتر روزها در دو شیفت تمرینات با شدت بالایی در تمرینات توسعه داده است.

شدت تمرینات بالای استقلالی ها حتی باعث شده تا برخی بازیکنان در این باره اظهار نظر کنند. در بازگشت استقلال به تهران این تمرینات با شدت زیادی پیگیری شد و آبی ها طی دو روز گذشته دو بازی تدارکاتی پشت سر هم انجام دادند.

ساپینتو پس از بازی دوستانه دیروز با هواداران تنها یک روز (شنبه) به بازیکنانش فرصت استراحت داد تا خستگی را از تن بیرون کند. از طرفی ساپینتو از فردا که تمرینات استقلال از سر گرفته می شود فشار تمرینات را کم می کند تا بدن بازیکنان رها شود و بازیکنان با آمادگی کامل در هفته اول لیگ حضور پیدا کنند.

تمرینات استقلال از فردا تا پایان هفته با فشار کمتر و یکباره پیگیری می شود تا بازیکنان با شرایط خوب و استراحت نسبی به دیدار سپاهان در هفته اول لیگ برتر بروند.

دیدگاهتان را بنویسید