آنها از قرارداد باورنکردنی هافبک جدید استقلال رونمایی کردند

آنها از قرارداد باورنکردنی هافبک جدید استقلال رونمایی کردند

فوتبالیست های استقلال پس از یک روز استراحت در بازگشت از ترکیه تمرینات خود را دوباره آغاز خواهند کرد. این استراحت کوتاه فرصت خوبی بود تا با بازیکن جوان استقلال صحبت کنیم. امید حمیدی فر که به تازگی از نفت آبادان به قهرمان لیگ پیوسته است، دیروز بدون نقش آفرینی وارد یکی از حواشی فوتبال ایران شد. جایی که یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مدعی شد او و محمدحسین زواری با قراردادی 40 برابری از نفت به استقلال رفته اند. به همین دلیل با هافبک جوان آبی ها گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

اردوی تمرینی شما در ترکیه به پایان رسیده است. شرایط اردو چگونه بود؟

تمرینات بسیار فشرده ای داشتیم. صبح و شب تمرین کردیم. مسابقات تدارکاتی خیلی خوبی هم داشتیم. خدا را شکر اردوی خیلی خوبی بود، از نظر تجهیزات و بدنسازی خیلی پیشرفت کردیم و امیدوارم در آینده با قدرت ادامه دهیم.

ساپینتو را چطور دیدی؟ او بسیار جدی و منظم به نظر می رسد، اما به نظر می رسد بیشتر به بازیکنان نزدیک شده است.

بله همینطور است که شما می گویید. او در خارج از تمرین و در زمین بسیار دوستانه و نزدیک به بازیکنان است، اما در تمرین و در زمین بسیار جدی است و 100 درصد روی کار متمرکز است.

آنها از قرارداد باورنکردنی هافبک جدید استقلال رونمایی کردند

آیا در آن مدت توانستید از نظر فنی و ذهنی با بازیکنان هماهنگ شوید؟

جو تیم طوری است که همه دوستانه و همفکر هستند. من و بچه ها شخصا خیلی زود با هم دوست شدیم و رابطه خیلی خوبی برقرار کردیم. همه بازیکنانی که اخیرا به استقلال آمده اند تسویه حساب کرده اند. بزرگترها جوانان را دوست دارند و این می تواند کمک زیادی به تیم کند.

در کنفرانس نفت گفتند قرارداد شما و زواری چهل برابر شده است!

بله، این چیزی است که درست است، اما می گویند که من چند قرارداد در نفت داشتم! در کل قرارداد من در نفت 50، 75 و 100 میلیون تومان بود و در سال گذشته در مجموع 60 درصد، یعنی 60 میلیون تومان گرفتم!

در بازی اول باید با سپاهان دیدار کنی.

سپاهان یکی از تیم های بسیار خوب لیگ است اما در مجموع امسال لیگ بسیار قدرتمندی داریم و اکثر تیم ها در نقل و انتقالات خوب کار کرده اند و اردوهای آمادگی جسمانی خوبی داشته اند. همه مسابقات سخت است اما ذهنیت استقلال این است که در همه دیدارها پیروز شود و ما در این دیدار یک هدف را دنبال می کنیم.

فکر می کنی بتوانی قهرمانی را تکرار کنی؟

بله صد در صد استقلال اعتبار یک قهرمانی را دارد. خود آقای ساپینتو طوری خودش را حمل می کند که می دانید از باخت متنفر است. همه بازیکنان ذهنیت یکسانی دارند و سعی می کنیم این عنوان را تکرار کنیم.

آیا در تمرینات و بازی های دوستانه هافبک دفاعی بودید؟

من هم در دفاع آخر بازی کردم و هم در هافبک دفاعی.

در چه وضعیت راحتی؟

پست تخصصی من هافبک میانی و دفاعی است اما این توانایی را دارم که در صورت نیاز در آخرین پست دفاعی بازی کنم و این مشکلی ندارد.

آخرین سخنرانی؟

از هواداران می خواهم که به تیمشان کمک کنند تا قهرمانی را تکرار کند زیرا آنها نقش بسیار مهمی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید