آنها از مهارت جدید ستاره پرسپولیس رونمایی کردند

آنها از مهارت جدید ستاره پرسپولیس رونمایی کردند

مهدی عبدی در این فصل درخشش همیشگی خود را نداشته و در بیشتر بازی ها نیمکت نشین بوده است. او حتی در بازی هایی که پرسپولیس به گل نیاز داشت وارد زمین نمی شد، بنابراین مشخص است که با شرایط ایده آل فاصله دارد. اما پس از اینکه مهاجم مازنی پرسپولیس موفق شد اولین گل خود را در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر برساند، بیشتر به گل محمدی علاقه مند شد و موقعیت های بیشتری برای بازی به دست آورد.

یحیی در دیدار مقابل مس رفسنجان و با توجه به محرومیت پریرا تصمیم گرفت عبدی را در ترکیب اصلی قرار دهد و عبدی مبنای برتری تیمش قرار گرفت. این مهاجم در نیمه اول موفق شد یک پنالتی را از مدافع مس دفع کند و تنها گل پرسپولیس از همان پنالتی به ثمر رسید. البته پنالتی جنجالی بود و شایعات زیادی هم به گوش می رسید. این دومین پنالتی عبدی برای تیمش در این فصل بود که این بازیکن در بازی رفت مقابل تراکتور نیز یک پنالتی را برای تیمش مدیریت کرد. پنالتی که بار دیگر بحث برانگیز شد و به گفته کارشناسان در این دیدار هیچ اشتباهی مقابل عبدی انجام نشد. اگرچه مهدی ترابی در ضربات تراکتور از دست رفت و اولین باخت پرسپولیس بود، اما عبدی نشان داد که پنالتی خوبی دارد. مهارتی که در سال های گذشته از این بازیکن ندیده بودیم و عبدی در آستانه بازی های فصل جاری نتوانسته برای تیمش پنالتی بزند.

همچنین عبدی با زدن 4 گل برای آن تیم بهترین گلزن پرسپولیس برابر مس رفسنجان است، بنابراین مشخص است که مس رفسنجان یکی از حریفان مورد علاقه مهاجم شمالی پرسپولیس محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید