هافبک پرسپولیس از پیشنهاد خارجی خود رونمایی کرد

هافبک پرسپولیس از پیشنهاد خارجی خود رونمایی کرد

سیامک نعمتی پس از پیروزی مقابل شهرهدی گفت: خدا را شکر؛ این پیروزی تقدیم به هواداران ما. برای نایب قهرمانی به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم. خدا را شکر بازی خوبی بود و فقط 10-15 دقیقه پایانی بازی را به تیم حریف دادیم و این به خاطر پایان فصل است. انشالا سال آینده تیم دوباره برای قهرمانی می جنگد.

وی در واکنش به اینکه پرسپولیس در دوران قهرمانی با مشکلات مالی زیادی مواجه بود، گفت: امسال مشکلات زیادی وجود داشت و اگر بخواهیم نام ببریم یکی دو ساعت زمان می برد، اما در کل فوتبال این مشکلات وجود دارد. هزاران نفر امسال تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام دادیم و کارمان بسیار سخت بود و از همه طرف تحت فشار بودیم تا پنج سال بعد ششمین قهرمانی را به دست آوریم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و به امید خدا به زور تیم را ببندند. برای قهرمانی سال آینده بجنگیم.

نعمتی درباره وضعیت قراردادش با پرسپولیس توضیح داد: یک بازی دیگر باقی مانده و بعد باید با باشگاه صحبت کنیم. اگر شرایط خوب بود باعث افتخار من بود که در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم.

وی در پاسخ به گمانه زنی ها مبنی بر پیشنهاد گل گهر گفت: با من صحبتی نکرده ام و خبری نیست. پیشنهاداتی وجود دارد، اما بررسی آنها را به پایان فصل موکول کردم. در ایران اولویت من پرسپولیس است و در این شکی نیست.

نعمتی پیش از این درباره شباب الاهلی نیز گفت: پیشنهاد خارجی هم دارم اما انتخاب اولم پرسپولیس است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده قرارداد دارد یا خیر، گفت: قرارداد من بعد از بازی بعدی به پایان می رسد.

نعمتی در واکنش به این خبر که شرط بازیکنان تمدید قرارداد است، گفت: به خاطر خدا با مدیریت صحبت نکرده ام اما فصل رو به پایان است و باید تسویه حساب کنند.

وی با بیان اینکه باشگاه از او برای مذاکره دعوت کرده است، گفت: او یکی دو ماه پیش دعوت شد، اما من گفتم بعد از مسابقات صحبت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید