واکنش هافبک لیگ برتری به پیشنهاد پرسپولیس

احمد زیندروخ بار دیگر تیتر اول اخبار نقل و انتقالات شده است. در این بین این بازیکن مدعی است تمرکز خود را روی زمان باقی مانده از خدمت سربازی خود گذاشته است.

اراکی فجر سپاسی هافبک که سال گذشته مورد توجه استقلال و فرهاد مجیدی قرار داشت، این بار خبر از پرسپولیسی شدن او رسیده است.

زنده‌روح پس از انتشار خبر انتقالش به پرسپولیس در گفت‌وگویی در این باره توضیح داد: اکنون سرباز فجر سپاسی هستم و در تمرینات این تیم حضور دارم و به این باشگاه متعهد هستم. من به باشگاه فجر سپاسی متعهد هستم و تا روز سربازی به این تعهد پایبند خواهم بود. این خبر که من در پرسپولیس یا استقلال هستم برای هر بازیکنی در ایران جذاب است اما من به شخصه اطلاعی از آن ندارم و واقعا نمی دانم سرنوشتم به کجا می رود.

هافبک فجریها در تشریح شرایط سربازی خود و انتشار پیام صوتی خود مبنی بر اخراجش گفت: به دنبال اخراج و انتقال به تیم دیگری نیستم و واقعا تعجب می کنم که اگر غیبت داشته باشم این خبر چگونه در مورد من و خدمتم منتشر می شود. چند ماه است که من هیچ گفتگو و مصاحبه ای انجام نداده ام و اگر پیام صوتی یا مصاحبه ای از من بوده برای شروع فصل قبل بوده است.

زنده‌روح در پایان گفت: سرنوشتی دارم که از آن بی‌خبرم و فقط می‌دانم پیراهن فجر را می‌پوشم و در تمرینات این تیم هستم و فکر می‌کنم اصول حرفه‌ای و اخلاقی این اجازه را به من نمی‌دهد. این در زمان حضور من در یک تیم، برای مذاکره با یک تیم دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید