واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد لیگ برتری و لژیونر شدن

واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد لیگ برتری و لژیونر شدن

احمد گوهری پس از برگزاری جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز در خصوص مذاکرات آینده جلسه ای با مدیران داشتم. مذاکرات انجام شده و نتیجه یکی دو روز دیگر مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد خود را تمدید کرده است یا خیر، گفت: صحبت از تمدید شد. من امسال قرارداد دارم و صحبت از تمدید قراردادم برای یک سال دیگر شد.

دروازه بان پرسپولیس درباره همبازی شدن با علیرضا بیرانوند نیز گفت: سه سال در نفت تهران با بیرانوند همبازی بودم. او دروازه بان تیم ملی در جام جهانی است و امیدوارم بتوانم فصل خوبی را با او و مربی دروازه بان هایمان پشت سر بگذارم و کار بزرگی انجام دهم.

گوهری درباره پیشنهاداتی که داشت گفت: برای تراکتورسازی پیشنهاد داشتم و بحث هایی انجام شد. من در این مورد با باشگاه صحبت کردم اما تصمیم گرفتم بمانم.

وی درباره ننکا سرمربی جدید دروازه بانان پرسپولیس و شیوه کارش نیز گفت: از زمانی که او آمده خیلی چیزها مانند اعتماد به نفس، آرامش و کار فنی تغییر کرده است. فکر می کنم فصل خیلی خوبی با او و بیرانوند در پیش دارم.

دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد لژیونر شود یا خیر، گفت: قطعا این می تواند بالاترین سطح برای یک دروازه بان در ایران باشد. قبل از آن یک سری اهداف دارم، اما فکر لژیونر شدن را هم دارم.

گوری در مورد تمرینات و جو تیم گفت: در سالن هستیم و فکر می کنم شرایط خوب است و خیلی بهتر خواهد شد. بازیکنانی که اضافه شده اند با کیفیت هستند و بیشتر آنها در تیم ملی حضور دارند و می توانیم فصل بسیار خوبی را با آنها داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید