پیشنهاد فوری 3 تیم لیگ برتری برای جذب گزینه پرسپولیس; مشکل جدید یحیی

پیشنهاد فوری 3 تیم لیگ برتری برای جذب گزینه پرسپولیس;  مشکل جدید یحیی

در روزهای اخیر که علیرضا بیرانوند به ایران بازگشت، صحبت های زیادی درباره بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده است. این در حالی است که یحیی گل محمدی در مصاحبه ای به صراحت از ضعف دروازه بان تیمش صحبت کرد و گفت پرسپولیس در این زمینه آسیب دیده است. اما شانس بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس چقدر است؟

علیرضا بیرانوند که یک سال به صورت قرضی از بووه آنتورپ بود، حالا به این باشگاه بلژیکی بازگشته و منتظر است تا برای فصل آینده خود مشخص شود. او یک سال دیگر با آنتورپ قرارداد دارد و برای پیوستن به پرسپولیس باید رضایت نامه باشگاه بلژیکی را جلب کرد.

در روزهای اخیر، پرسپولیسی ها چندین بار با بیرانوند وارد مذاکره شده اند و با درخواست آنتورپ برای جلب رضایت بیرانوند، 700 هزار دلار این مذاکرات به بن بست خورد. مدیران باشگاه پرسپولیس به بیرانوند اعلام کردند که حاضرند 500 هزار دلار از مبلغ درخواستی آنتورپ و بیرانوند را برای پرداخت 200 هزار دلار باقی مانده پرداخت کنند. البته این موضوع مورد موافقت بیرانوند قرار نگرفته است.

بررسی ها نشان می دهد اگرچه بیرانوند و پرسپولیس هر دو خواهان همکاری هستند، اما اختلاف 200 هزار دلاری پرسپولیس و آنتورپ بر سر رضایت دروازه بان، ادامه مذاکرات را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

موضوعی که در ماجرای بازگشت بیرانوند به ایران باید مورد توجه قرار گیرد این است که علاوه بر پرسپولیس، سه تیم لیگ برتری دیگر نیز خواهان به خدمت گرفتن این دروازه بان ملی پوش هستند که شرایط پیشنهادی و مالی او بهتر از پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید