بازیکن استقلال از تقاضای ساپینتو و 2 پیشنهاد لیگ برتری رونمایی کرد

بازیکن استقلال از تقاضای ساپینتو و 2 پیشنهاد لیگ برتری رونمایی کرد

سبحان حقانی در حاشیه دیدار دوستانه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: محمد انصاری از من دعوت کرد. بسیار خوشحالم که در این مراسم در کنار بزرگان و دوستان فوتبال و ورزش کشور هستم.

وی در خصوص اینکه آیا صحبتی با جواد نکونام برای ادامه حضورش در استقلال داشته است، گفت: هنوز با نکونام صحبتی نداشته ام. اخیرا وضعیت پایم بهتر شده و به حالت اولیه برگشته است. حالا منتظر شروع تمرین هستم.

بازیکن استقلال در خصوص مدت زمان نقاهت خود پاسخ داد: دکتر رازی مرا عمل کرد و روی این عمل بسیار حساس بود. دوره نقاهت من 8 ماه طول کشید.

خاقانی درباره اینکه آیا مصدومیت زیاد استقلال در فصل گذشته به دلیل فشار تمرینات ساپینتو بوده است، توضیح داد: من در بدنسازی تخصص ندارم اما تمرینات واقعا استرس زا بود. اگرچه در پایان فصل به تمرینات استقلال برگشتم اما تمرینات ساپینتو را بسیار پر استرس دیدم.

وی در خصوص وضعیت قراردادش با استقلال تصریح کرد: 2 سال با این باشگاه قرارداد دارم و باید ببینیم در این فصل چه اتفاقی می افتد.

مهاجم استقلال درباره حضور جواد نکونام در این تیم گفت: او اسطوره استقلال است و می تواند صد در صد به این تیم کمک کند. امیدوارم با حضور او سال خوبی داشته باشیم.

حقانی گفت که داشتن ساپینتو به جای فرهاد مجیدی برای او هزینه داشت زیرا او بیشتر زیر نظر مجیدی بازی می کرد: مربیگری سلیقه ای است. مصدومیتی که برای من اتفاق افتاد خیلی زمان برد و دیگر فرصت بازی نداشتم. استقلال تیم بزرگی است و در این شرایط شرایط برای من سخت شد.

او توضیح داد که با توجه به ترافیک خط حمله استقلال، بهتر نیست برای بازی بیشتر به تیمی مثل ذوب آچان بروم، خود ساپینتو از من خواست که در استقلال بمانم. در غیر این صورت از تیم های دیگری مثل ذوب آهن و مس رفسنجان پیشنهاد قرضی داشتم. ساپینتو می خواست که من بمانم، اما او متفاوت عمل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید