تقاضای جدی برای قطعی قطارها و پروازها در یزد وجود ندارد / تقاضای قطار زیاد است اما تقاضا نیست!


زمان: 08:01h
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833857

امن گفت: در رابطه با افزایش قطار در یزد تقاضا بسیار زیاد است اما مطالبه گری از سوی مردم و فعالان این حوزه صورت نمی گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزلا سیفی رئیس شورای شهر یزد در حاشیه جلسه کمیته میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص وضعیت نامناسب قطارهای مسافری یزد گفت: از همین موضوع است. در زمینه پرواز است.به دلیل مشکلات عرضه و تقاضا است، اما از نظر قطار تقاضای یزد بسیار زیاد است، اما تقاضا توسط مردم و فعالان این حوزه انجام نمی شود.

امن خاطرنشان کرد: اگر همه مسئولان و فعالان گردشگری و مردم در این زمینه حساسیت لازم را داشتند و از دولتمردان مطالبه می کردند، نتایج بهتر و بیشتری حاصل می شد.

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه دفاتر خدمات گردشگری در زمینه توسعه گردشگری بسیار موثر هستند، بیان کرد: اگر بخواهیم شاهد رونق گردشگری در یزد باشیم یکی از حوزه هایی که باید مورد توجه قرار گیرد همین دفاتر خدمات گردشگری هستند.

وی گفت: در جلسه کمیته میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد موضوعات مختلفی مطرح شد و لازم است پیشنهادات و طرح هایی در این زمینه در شورای شهر و در حوزه های مختلف ارائه شود. جلسات

امن گفت: شهرداری آمادگی هر گونه توسعه در حوزه گردشگری در شهر و استان یزد را دارد و امسال همه شاهد بودند که علیرغم دو سال تعطیلی در حوزه گردشگری، شهرداری در این موضوع بسیار خوب عمل کرد و انجام داد. فعالیت های مختلف در زمینه های مختلف

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید