رونمایی از خودروی چری تیگو 3X جدید / امکانات باورنکردنی چری تیگو 3X جدید را ببینید


خودرو / چری تیگو ۳X جدید

خودرو چری تیگو 3X جدید یکی از انواع خودرهای چینی است که در داخل کشور وارد شده است و بانام MVM X22 شناخته می شود. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی این خودرو بپردازیم.

به گزارش شمانیوز : چری تیگو 3X جدید یکی از خودرهای چینی است. این خودرو  چری تیگو 3X جدید در سال 2021 معرفی شد. خودرو چری تیگو 3X  جدید با نام MVM  X2

2 در کشور ما تولید می‌شود. در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر خودرو چری تیگو 3X جدید می پردازیم.

بررسی چری تیگو 3X جدید

چری تیگو ۳ایکس در ابتدا تنها با یک موتور ۱٫۵ لیتری بنزینی با قدرت ۱۰۶ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر و همراه با یک جعبه‌دنده پنج دنده دستی یا یک جعبه‌دنده چهار دنده اتوماتیک در دسترس بود. یک موتور ۱٫۲ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار از اوایل سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت. موتور ۱٫۲ لیتری توربو به‌همراه جعبه‌دنده شش دنده دستی یا سی‌وی‌تی قابل انتخاب است. تیگو ۳ایکس مستقیماً در زیر تیگو ۳ قرار داشت و با وجود اینکه یک خودروی کاملاً متفاوت بود، هدف از خلقت آن بدل شدن به مدل اسپورت‌تر تیگو ۳ بود. این خودرو در ایران با نام ام‌وی‌ام ایکس۲۲ عرضه شده‌است.

%DA%86%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%DB%8C%DA%AF%D9%88+3X+%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF خبر خاکستری

ظاهر چری تیگو 3X جدید

ازنظر ظاهری، چری تیگو ۳X با کاپوت و صندوق‌عقب کوچک، کاورهای گلگیر مشکی رنگ و ریل‌های سقفی کوچک جلب توجه می‌کند. اندازه چرخ‌ها به نظر اندکی کوچک می‌آید اما رینگ‌های آلومینیومی از طراحی اسپرت خوبی بهره می‌برند.

%DA%86%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%DB%8C%DA%AF%D9%88+3X+%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF خبر خاکستری

چری تیگو ۳X در ابتدا تنها با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۰۶ اسب بخاری بنزینی در دسترس خواهد بود که اصلاً برای این خودرو کافی نخواهد بود. این پیشرانه با یک جعبه‌دنده ۶ دنده دستی یا CVT همراه خواهد شد. خوشبختانه یک پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو در اوایل سال ۲۰۱۷ برای این خودرو در دسترس خواهد بود که می‌تواند قدرت مناسب ۱۵۰ اسب بخار را برای این کراس اور کوچک فراهم کند. ابعاد این خودرو ۱۵۷۰/۱۷۶۰/۴۲۰۰ و فاصله محوری آن ۲۵۵۵ میلی‌متر است.

در نمای جانبی تیگو 3x دایاموند ادیشن، متوجه تغییر رینگ‌های 16 اینچی و استفاده از کالیپرهای قرمز رنگ و همچنین مشکی‌شدن قاب آینه‌های جانبی می‌شویم. حالا اگر کمی به عقب خودرو برویم، خواهیم دید که ستون C نیز به رنگ مشکی درآمده. ضمن اینکه رنگ فلاپ‌های اطراف شیشه عقب خودرو که به اسپویلر سقفی متصل هستند نیز به مشکی تغییریافته است.

%DA%86%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%DB%8C%DA%AF%D9%88+3X+%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF خبر خاکستری

در کابین تیگو 3x دایاموند ادیشن، هیچ تغییری رخ نداده و چری تنها به استفاده از تریم قرمز رنگ برای رودری‌ها و همچنین دوخت قرمز برای روکش صندلی‌ها بسنده کرده است. آپشن‌ها نیز همان آپشن‌های سابق بوده و همچنان شاهد ویژگی‌هایی مانند کیلس استارتر، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری و … هستیم.

قیمت چری تیگو 3X

از 1396 تا 1402

بازه قیمت:

از480,000,000تا850,000,000تومان




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید