افتتاح 14 خودروی جدید در نمایشگاه خودروی آفتاب / 25 شرکت خودروسازی محصولات داخلی و وارداتی خود را معرفی کردند.


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840229

گزارش دانا از چهارمین نمایشگاه خودرو تهران;

نمایشگاه خودرو تهران، یکی از مهمترین نمایشگاه های صنعت خودرو کشور، امسال از 17 تا 20 اردیبهشت ماه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد. این رویداد چهارمین نمایشگاه خودرو در تهران است که پس از سه سال وقفه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ نمایشگاه خودروی تهران به دلیل شیوع تاج به مدت سه سال به تعویق افتاد و چهارمین دوره این نمایشگاه برای 27 تا 28 بهمن 1400 برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل شیوع سویه آمیکرون به تاریخ دیگری موکول شد. اما سرانجام در 26 اردیبهشت ماه سال جاری، چهارمین دوره این نمایشگاه توسط علی نبوی، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل افتتاح شد. افسر مدیر سایت نمایشگاه آفتاب و جمعی از فعالان و کارشناسان. این رویداد خودرویی به طور رسمی از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه آغاز شد و از ساعت 11 صبح تا 18 بعد از ظهر پذیرای عموم مردم بود.

در این نمایشگاه شرکت های خودروسازی مانند; گروه صنعتی ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، ایساکو، مکث موتور، آمیکو، گروه بهمن، آرین پارس موتور، شایان دیزل و … حضور داشتند. در این نمایشگاه 25 خودروساز حضور داشتند که 14 محصول را ارائه کردند. بازار خودروی ایران بیش از پیش به محصولی جدید نیاز دارد و البته با قیمتی اقتصادی، باید دید بر اساس دو پارامتر مهم کدام یک از 14 محصول ارائه شده می تواند بیشترین سهم بازار را از آن خود کند. این روزها و پس از پایان این نمایشگاه یکی از محصولات شرکت آرین پارس موتور به نام لاماری ایما مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و در بین خریداران به عنوان خودرویی زیبا و با کیفیت صحبت می شود.

البته از خودروسازان حاضر در این نمایشگاه می توان به گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور، خودروسازان بم، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور اشاره کرد. اگرچه گروه خودروسازی سایپا توانسته دو محصول اطلس و آریا را در نمایشگاه عرضه کند، اما ظاهرا با توجه به تغییر برنامه تولید این خودرو، در نمایشگاه حضور ندارد. کرمان خودرو نیز به دلیل عدم عرضه محصول جدید از ورود به نمایشگاه خودداری کرد.

در این نمایشگاه شرکت آرین پارس موتور همزمان با اعلام شرایط فروش لاماری از طریق سامانه یکپارچه توزیع خودرو و اعلام قیمت رسمی 989 میلیون تومانی این محصول جدید، لاماری ایما را برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران در سال 1401

716f80e4 c0f0 496e 9ba7 d85e50c43343 خبر خاکستری

علی موسوی هورام مدیر فروش برند لاماری در خصوص این خودرو به خبرنگار راه دانا توضیح داد؛ وی گفت: شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد امسال 3 هزار و 500 دستگاه از این خودرو را تولید و تحویل دهد و در سال آینده نیز درصدد افزایش این رقم است.

موسوی خرم افزود: هلدینگ آرین که از سال 90 با واردات و نمایندگی از شرکت ژاپنی میتسوبیشی در کشور فعالیت می کند، برند لاماری را در خط تولید کارخانه خمین شهرستان مونتاژ می کند که در ظاهر، قدرت و کیفیت مورد توجه مردم قرار گرفت. . و این ماشین یک ماشین S است. شما. کلاس C بوده و خدمات پس از فروش این خودرو به مشتریان هم کلاس خدمات میتسوبیشی نیز ارائه می شود.

مدیر فروش برند لاماری با اشاره به مشخصات این خودرو گفت: ایما را می توان قدرتمندترین کراس اوور 1.5 لیتری بازار ایران دانست چرا که قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر آن کمترین بی نظیری را روی کاغذ دارد. این موتور همچنین با فناوری ژاپنی میتسوبیشی توسعه یافته است. لاماری یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه با دیفرانسیل جلو است.

وی تصریح کرد: از دیگر اطلاعات فنی این خودرو ممکن است کم مصرف بودن آن باشد و مخزن و فضای بار 55 لیتری آن 480 لیتر تخمین زده شده است که برای خریداران مهم است که بدانند این خودرو در سال 2021 به بازار جهانی عرضه خواهد شد. امکانات و طراحی مدرن

وی در تشریح دیگر برنامه های این شرکت گفت: آرین پارس موتور در نظر دارد تا پایان سال دو مدل خودروی دیگر شامل SUV کلاس B و سدان کلاس C و همچنین خدمات پس از فروش این خودروها را تا پایان سال معرفی کند. 25 نمایندگی در سراسر کشور پوشش خودروهای میتسوبیشی نیز به این خودروها خدمات ارائه می کند و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک این نمایندگی ها دو برابر شود.

وی گفت: تولید این خودرو با تیراژ ذکر شده در کشور منجر به اشتغالزایی مستقیم برای هزار نفر و اشتغال غیرمستقیم برای دو برابر این تعداد شده است و امیدواریم با حمایت سازمان های ذیربط امکان ایجاد شغل جدید فراهم شود. فرصت ها از طریق توسعه این خط تولید.

0b82926b 84dd 4135 a7b0 427e472c8ff5 خبر خاکستری

وی ادامه داد: قیمت گذاری این خودرو در شرکت آرین پارس موتور بر اساس دستورالعمل قیمت گذاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با رعایت تمامی ضوابط آن انجام شد. از روز سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت) از طریق یک فرآیند قرعه‌کشی که به دو صورت ارائه شد، آغاز شد: فروش فوق‌العاده با قیمت نهایی ۹۸۹ میلیون تن و تحویل ۹۰ روزه و پیش‌فروش عادی با قیمت قبض و ۱۲۰- زمان تحویل روز .

وی گفت: در نهایت این خودرو به تجهیزات استانداردی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با تصفیه هوای کابین، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، درب صندوق عقب برقی، رادار پارک جلو و عقب، محفظه 360 درجه، لاستیک مجهز شده است. سیستم مانیتورینگ فشار، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سیستم پشتیبانی شیب، سیستم فرود کمکی، روشنایی داخلی 64 رنگ، 6 ایربگ، شیشه برقی، سانروف، سیستم ناوبری صوتی، سیستم تشخیص صدا، سقف پانوراما، تودوزی داخلی مجهز به چرم مصنوعی، صندلی راننده برقی 6 حالته، چرخ آلیاژی 19 اینچی و فرمان برقی.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید