گروه خودروسازی سایپا پیشرو در صنعت خودروسازی است

ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1923094

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: مهمترین دلیل موفقیت گروه خودروسازی سایپا درستی است. مدیریت انقلابی و جهادی .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز ; حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: صنعت خودرو ده ها سال است که با مشکلات بی شماری دست و پنجه نرم می کند و بروز هر مشکل سیاسی و اقتصادی این صنعت را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با اشاره به چالش های پیش روی صنعت خودرو گفت: تداوم تحریم ها و کاهش تولید، قیمت گذاری دستوری، خصوصی سازی شرکت های خودروسازی، اجرای استانداردهای 85 گانه و فراخوان برخی محصولات پرتیراژ خودروسازان، الزام به … تولید و محصولات بر اساس استاندارد یورو 5 تزریق نقدینگی با ارائه تسهیلات به خودروسازان یکی از چالش های پیش روی صنعت خودرو است.

وی افزود: با همه مشکلاتی که بر سر راه خودروسازان وجود دارد، موفقیت های اخیر گروه خودروسازی سایپا نشان از مدیریت و جهاد صحیح و انقلابی دارد که مهمترین مولفه مدیریت است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مدیران ما ثابت کرده اند که با رویکرد جهادی و انقلابی می توانند از موانع عبور کنند و با ارائه توانمندی های خود نظر حضور مدیران غیر ایرانی را زیر سوال برده اند.

وی ادامه داد: آینه توفیقات بزرگ خودروسازان داخلی که آرزوی بسیاری از کشورهاست نیز نوعی جهاد تبیینی است چرا که دشمن نمی خواهد مردم و ملت از این توانمندی ها مطلع شوند.

سرمایه گذاری امام جمعه تبریز در خطوط قدیم شرکت های سایپا آذربایجان و اسمیتکو، به روز رسانی خطوط تولید، افزایش و یکسان سازی حقوق کارگران، حذف قراردادهای شرکت های پیمانکاری و استفاده و حفظ ظرفیت شرکت های قطعه سازی تبریز از جمله موارد زیر است. استان مورد نظر آذربایجان شرقی به مدیریت موفق گروه خودروسازی سایپا محول شد.

وی افزود: ایجاد خط تولید جدید و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت بیکار استان آذربایجان شرقی در تولید قطعات، عرضه بیشتر خودرو به قیمت کارخانه برای مردم و واردات خودروهای مقرون به صرفه و اقتصادی از دیگر انتظارات مدیرعامل سایپا است. گروه. فهرست شده

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از عملکرد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، ابراز امیدواری کرد با عملکرد خوب تیم مدیریتی در این گروه خودروسازی، مردم بتوانند به راحتی از محصولات سایپا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید