رشد 127 درصدی ثبت نام و عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا


ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: 1301/09/16
کد خبر: 1918435

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به ثبت حدود 370 هزار دستگاه از محصولات گروه سایپا، از رشد 127 درصدی ثبت نام و عرضه محصولات این گروه خودروسازی به بازار نسبت به مدت مشابه گذشته خبر داد. سال

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز ; حسین کاظمی ترقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: علاوه بر افزایش ثبت نام، توزیع خودرو در سال جاری نیز به حدود 360 هزار دستگاه رسید که نسبت به همین میزان 27 درصد رشد داشته است. مدت زمان تحویل خودرو

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق انجام شده در تولید، خوشبختانه علاوه بر رشد چشمگیر ثبت نام و تحویل محصول در سال جاری، شاهد کاهش تعهدات به مشتریان گرامی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم که نشان از مدیریت صحیح دارد. یکی از کلیه فرآیندهای برنامه ریزی تامین، تولید و تحویل محصولات است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین در خصوص ثبت نام انواع خودروهای کوییک در روزهای گذشته گفت: طبق برنامه تولید محصول، عرضه دو محصول پرطرفدار کوئیک و کوئیک به صورت آنلاین از این شرکت بازدید کنید. سایت فروش به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

وی افزود: بر این اساس و برای رعایت محدودیت های ثبت نام خودرو باید مواردی از طریق وب سرویس های مختلف وجود داشته باشد از جمله کنترل داشتن گواهینامه رانندگی، مالکیت شماره تلفن همراه متقاضی، تطبیق کارت بانکی با مشخصات متقاضی و همچنین عدم خرید خودرو از خودروسازان باید به صورت آنلاین کنترل و استعلام مربوطه را انجام دهد و رعایت این موارد سرعت سایت فروش اینترنتی را در فرآیند خرید خودرو کاهش می دهد.

کاظمی با عذرخواهی از مشتریانی که ثبت نامشان در این فرآیند با تاخیر انجام شد، افزود: گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخگویی به درخواست های خرید، امکان پیش ثبت نام ساینا. اس دوگانه سوز، ساینا. اس اتوماتیک، شاهین و سایپا 151 .. را خواهد داشت. شروع از 26 آبان و همچنین فروش ویژه خودروهای کوییک اتوماتیک و سایپا 151 از 28 آذرماه آغاز می شود و متقاضیان واجد شرایط می توانند محصولات مورد نظر خود را ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید