بررسی پروژه های توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا / محدوده محصولات پارس خودرو با سهند و P90


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908584

با حضور معاون حمل و نقل رئیس جمهور و مدیر کل صنعت خودرو وزارت ایمنی در پارس خودرو؛

معاون حمل و نقل وزارت صمت با حضور در شرکت پارس خودرو در جریان آخرین وضعیت پروژه های توسعه محصول این شرکت قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز ; منوچهر لگی معاون حمل و نقل وزارت حراست به همراه توکلی لاهیجی مدیرکل دفتر صنعت خودرو با حضور در شرکت پارس خودرو در جریان آخرین وضعیت پروژه های توسعه محصول در این شرکت قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه های توسعه محصول گروه سایپا و شرکت پارس خودرو شامل خودروی سهند، پلت فرم p90 و t300 و خودروی اقتصادی سایپا بررسی و ارائه شد. دارای رتبه.

معاون حمل و نقل وزارت حراست در این نشست منطقی بر لزوم تنوع محصول در شرکت های بزرگ خودروسازی از جمله پارس خودرو تاکید کرد و گفت: باید با بررسی دقیق و حذف، سرعت تکمیل و تجاری سازی محصولات جدید را افزایش دهیم. موانع و خطرات پروژه ها این خودروها زودتر روانه بازار خواهند شد.

منطق تاکید شده: در پروژه های توسعه محصول جدید باید استانداردهای اجباری با دقت و وسواس در نظر گرفته شود و خودروهای جدید با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و تحویل شوند.

عبدالله توکلی لاهیجی، مدیرکل دفتر صنعت خودروی وزارت حراست نیز به لزوم بررسی دقیق و کارشناسی پروژه های جدید اشاره کرد و گفت: باید ریسک های احتمالی پروژه های توسعه محصول به دقت شناسایی و ارزیابی شود تا همه این خودروها می توان بدون توقف و طبق برنامه تولید کرد. پیامی باید به زنجیره تولید و تامین اضافه شود.

توکلی همچنین درباره لزوم بازنگری در طرح برخی پروژه ها برای بهبود روند تحویل و تولید گفت: باید تلاش کنیم تا خودروهای جدید با قیمت مناسب و با زمان بندی مناسب تولید و تحویل دهیم.

تیموری مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در این بازدید تاکید کرد: تمامی پروژه های توسعه محصول در گروه سایپا با دقت و تجربه تعریف شده و در مسیر پیشرفت و تکمیل قرار دارند و با برنامه ریزی و تلاش مستمر زمان اجرای این پروژه ها خواهد بود. کاهش می یابد تا حد امکان کاهش می دهیم.

تیموری تاکید کرد: تمامی محصولات جدید گروه سایپا و پارس خودرو متناسب با توسعه محصول و رضایت حداکثری مشتریان با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و تحویل خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه کلی این شرکت برای تقویت زنجیره تامین و رقابت با شرکت‌های بزرگ، گفت: با الگوبرداری از شرکت‌های بزرگ و موفق قطعه‌سازی در دنیا، در تلاش هستیم تا از شرکت‌های سازنده این شرکت استفاده کنیم. قطعات زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا برای تامین قطعات مورد نیاز و همچنین رونق صادرات قطعات به سایر کشورها.

باید بگویم؛ در این جلسه مدیران پروژه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های سهند و P90، T300 و اقتصاد خودرو سایپا را مورد بحث و بررسی قرار دادند و مسائل مربوط به تحویل و تولید آنها مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید