عملکرد منحصر به فرد زامیاد در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت های خودروسازی


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905867

زامیاد در حالی به عنوان بزرگترین شرکت بازرگانی گروه خودروسازی سایپا وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت های خودروسازی بی نظیر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایپانیوز ، مدیرعامل شرکت زامیاد با بیان مطلب فوق افزود: آمارهای رسمی نشان می دهد با وجود محدودیت ها و مشکلات موجود ناشی از تحریم های ظالمانه علیه کشور، این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری توانست بیش از 20000 دستگاه خودروی تجاری سبک تولید کند که شامل: وانت بنزینی و دوگانه سوز پادراپلاس، وانت بنزینی و دوگانه سوز زامیاد، گازوئیل و محصول جدید کارون بوده و رشدی را به ثبت رساند. حدود 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل.

سید محسن مرتضوی اظهار داشت: اوج عملکرد زامیاد در شش ماهه نخست سال جاری در بخش فروش بوده و این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 160 درصد و از نظر ریالی 269 درصد رشد داشته است. که بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت زامیاد با برشمردن دیگر موفقیت ها و دستاوردهای این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری خاطرنشان کرد: ثبت رکورد تولید ماهانه 10 سال گذشته با تولید 4 هزار و 312 دستگاه خودرو در شهریور 1401، 180 درصد. رشد فروش قطعات یدکی در 6 ماهه سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال 1400، کسب رتبه دو ستاره کیفی برای محصول وانت زامیاد با پیشبرد طرح ها و پروژه های متعدد برای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و برنامه ریزی کلی برای دستیابی به 3 ستاره. با کیفیت تا اواسط زمستان امسال، پروژه وانت دوگانه سوز پادراپلاس را تکمیل و تحویل محصول مذکور به بازار را آغاز و پروژه محصول زاگرس را پیش برد و امکان آغاز تولید آزمایشی محصول را از آبان ماه سال جاری با شروع تحویل انواع اپلیکیشن با برند زامیاد، اجرای پروژه «انتقال تولید خط روم بار شرکت ایران کاوه برای ایجاد فرصتی برای توسعه ظرفیت این شرکت، شروع اجرای مگا پروژه توسعه سالن رنگ ED و PT با ظرفیت 18 دستگاه در ساعت برای رنگ آمیزی انواع نور و خودروهای سنگین تجاری و سواری و آغاز تحویل محصول بهبود یافته کارون به مشتریان از دیگر دستاوردهای بی نظیر شرکت زامیاد در شش ماهه نخست سال جاری است.

مرتضوی با بیان اینکه دستاوردهای شرکت زامیاد در مدت مذکور باعث شد صورت های مالی این شرکت با خبرهای خوشی برای سهامداران همراه باشد، تصریح کرد: این امر موجب شد تا زیان انباشته این شرکت در مدت مذکور صفر شود و عملیات اجرایی آن به صفر برسد. سود به طور قابل توجهی به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید