آغاز پیش فروش 8 محصول خودروسازی ایران

آغاز پیش فروش 8 محصول خودروسازی ایران

روز جدید : پیرو اجرای طرح های فروش ایران خودرو در روز سه شنبه هفته جاری که پانزدهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو است، هشت محصول از این گروه خودروسازی عرضه شد. طبق روال، مهلت ثبت نام امروز (23 اسفند) به مدت سه روز است و انصراف از شنبه هفته آینده (18 اسفند) انجام می شود.

در حالی که با گذشت 20 روز از مرحله قبلی پیش فروش محصولات ایران خودرو (برنامه چهاردهم) برای تنها دستگاه خودکار تارا در 12 بهمن ماه امسال، این هفته، این خودروساز در حال ثبت نام برای پیش فروش هشت محصول است. با حداکثر تحویل یک ساله و قیمت برای مدت تحویل مرحله محقق می شود.

متقاضیان می توانند برای هشت محصول این شرکت شامل توربوشارژر دناپلاس در دو مدل دستی و اتوماتیک، تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، راناپلاس در دو مدل معمولی و سقف شیشه ای، سورن پلاس و پژو 207 دستی با سقف شیشه ای اقدام کنند.

تاریخ تحویل این خودرو تا اسفند 1401 بسته به نوع خودرو و قیمت زمان تحویل مشخص شده در قرارداد انتخابی در نظر گرفته شده است.آغاز پیش فروش 8 محصول خودروسازی ایران

طبق روال روز سه شنبه ایران خودرو، مراسم قرعه کشی مصرف کننده نهایی شنبه هفته آینده (7 اسفند) با حضور رگولاتوری برگزار و به صورت زنده از سایت ikco.ir ایران خودرو و آپارات این شرکت در ikco_ir پخش خواهد شد. شد.

مشتریان منتخب این طرح حداکثر تا سه روز فرصت دارند مبلغ پیش پرداخت خودرو را از طریق همین سایت برای فروش آنلاین واریز کنند. بدیهی است عدم واریز وجه در حساب در مدت زمان تعیین شده به منزله انصراف و ثبت نام متقاضی به منزله اتصال می باشد.

در این مرحله از پیش فروش یکساله گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط ثبت نام و محدودیت های فروش از قبیل اختصاص خودرو به هر کد ملی حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) توسط ایران خودرو. و شرکت های سایپا، بدون پلاک پلیس فعال برای فرد متقاضی، ارائه گواهی معتبر، شماره حساب و شماره تماس اعلام شده با متقاضی و … اعمال می شود.

همچنین امکان صلح و واگذاری خودرو حتی به صورت وکالت طبق مصوبات کمیسیون خودرو وجود ندارد، ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نخواهد بود و از زمان واریز تا تحویل خودرو سود مشارکت سود حاصل می شود. و لغو صفر خواهد بود.

همچنین ممکن است افرادی که از پروژه های قبلی ایران خودرو که موفق به واریز پول در طرح های قبلی خودروسازان نشده اند، در این مرحله از فروش مجددا ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید