پیش فروش 6 محصول سایپا آغاز شد وارد سایت پیگیری ثبت نام، قیمت 1400 محصول و کد رهگیری قرعه کشی شوید

پیش فروش 6 محصول سایپا آغاز شد  وارد سایت پیگیری ثبت نام، قیمت 1400 محصول و کد رهگیری قرعه کشی شوید

روز جدید : گروه خودروسازی سایپا پیش فروش 6 محصول خود را در مدت 2 روز از پنجشنبه 28 بهمن ماه آغاز کرد.

سرمایه گذاری با نماد بورس

بر اساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، شرایط پیش فروش یک ساله گروه خودروسازی در بهمن ماه 93 اعلام شد.

برای سایپا پیش ثبت نام کنید

متقاضیان می توانند روز پنجشنبه 28 بهمن 1400 به مدت دو روز و به صورت 24 ساعته از سایت سایپا ثبت نام کنند.

محصولات سایپا

بر اساس بخشنامه گروه خودروسازی سایپا، محصولات ارائه شده در این دو طرح شامل شاهین جی، کوئیک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا اس و سایپا 151 SE با موتور M13 می باشد.

قرعه کشی سایپا

پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه کشی سایپا با حضور مراجع نظارتی برگزار می شود.

تاریخ تحویل محصولات سایپا

به گزارش سایپا، زمان تحویل خودرو در پیش فروش یک ساله از تیرماه تا دی ماه 1401 است.

قیمت محصولات سایپا

پیش فروش بهمن 1400 سایپا قیمتی نامشخص و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه، قیمت روز شرکت می باشد. در این طرح خودروها با پیش پرداخت به حساب زیر عرضه می شوند.

شاهین جی با پیش پرداخت یکصد و هفتاد و یک میلیون و هشتصد و نود و شش هزار و پانصد تن
کوئیک اس نود و یک میلیون و سی و نه هزار و پانصد تن را پیش پرداخت کرد
گیربکس کوئیک آر معمولی با حساب پیش پرداخت هشتاد و هفت میلیون و هشتصد و چهل و هفت هزار و پانصد تن
گیربکس معمولی با پیش پرداخت به حساب هشتاد و دو میلیون و نهصد و نوزده هزار تن
ساینا اس با پیش پرداخت هشتاد و سه میلیون و هفتصد و هشتاد و نه هزار تن
موتور سایپا SE 151 M13 با پیش پرداخت هفتاد و سه میلیون و پانصد و پنج هزار ریال

نوع خودرو مهلت تحویل پیش پرداخت
شاهین جی 1,718,965,000 مرداد تا شهریور 1401
Quick S 911 395 000 اوت تا اکتبر 1401
Quick R با گیربکس معمولی 878 475 000 ژوئیه تا سپتامبر 1401
سریع با گیربکس معمولی 829 190 000 سپتامبر تا دسامبر 1401
Saina S 837 890 000 اکتبر تا ژانویه 1401
موتور سایپا SE 151 M13 734 505 000 تیر تا شهریور 1401

مهلت تحویل خودرو طبق جدول فوق در ماه (هفته چهارم) درج شده است.
آدرس سایت ثبت نام سایپا

متقاضیان جهت ثبت نام با درگاه فروش آنلاین گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com تماس حاصل نمایند.
شرایط و ضوابط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد. (هر کد ملی حق ثبت نام یک خودرو از دو گروه سایپا و ایران خودرو را دارد)
متقاضیان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و حداقل گواهینامه رانندگی سطح سوم داشته باشند.
امکان صلح (انصراف از خرید) و انتقال وکالت وجود ندارد.
طی 48 ماه گذشته متقاضی در سایپا و ایران خودرو اقدام به ثبت نام و یا صدور فاکتور برای خودرو نکرده است.
ثبت نام داوطلب با شماره پلیس فعال (نصب شده بر روی خودرو) امکان پذیر نیست.
متقاضیانی که دارای پلاک فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و در حالی که ثبت نام باطل تلقی می شود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش سایپا و ایران خودرو را ندارند.

شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبی که وجوه خرید خودرو در آینده از آن به حساب شرکت خودروسازی واریز می شود باید متعلق به متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا) مسئولیت کامل بر عهده داوطلب ثبت نام خواهد بود.

شماره همراه اعلام شده باید متعلق به متقاضی باشد.

کد پستی ثبت نام متقاضی و کد نمایندگی انتخابی مشتری باید از همان استان باشد. بدیهی است با انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی گیرنده وجود ندارد و گروه سایپا مسئولیتی در این مورد ندارد.
مشتریان گرامی پس از طی مسافت 1000 کیلومتر و حداکثر 5 ماه از تاریخ تحویل خودرو جهت سرویس اولیه باید با نمایندگان گروه خودروسازی سایپا تماس حاصل نمایند در غیر این صورت گارانتی خودرو باطل می شود.
ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نمی باشد.

چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، نادرست بودن اطلاعات متقاضی یا مغایر با شرایط بخشنامه، احراز شود، ثبت نام متقاضی لغو می شود.

انتقال حقوق ناشی از قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
در صورتی که پس از عقد قرارداد بین کارفرما، بنا به نیاز یا الزامات قانونی و یا نیاز به رعایت استانداردهای اجباری و محیطی از جمله (سطح آلایندگی یورو 4، یورو 5 و 2) شرکت ملزم به نصب تجهیزات یا لوازم جانبی اضافی باشد. ) در صورت تعویض خودرو یا برخی از قطعات خودرو دعوتنامه جهت تامین هزینه های مربوطه صادر خواهد شد.

در صورت پیش فروش یک ساله قیمت نامشخص بوده و تا زمان اعلام اسامی برندگان در قرعه کشی مبلغی به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته نمی شود.

در مورد ظرفیت پیش ثبت نام خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از تایید اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، برای هر خودرو قرعه کشی می شود. برای انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو بر اساس ضوابط اعلام شده از سوی کمیته خودرو انجام خواهد شد.

لیست پذیرفته شدگان نهایی تا یک روز پس از قرعه کشی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا اعلام می شود. (کلیه داوطلبان واجد شرایط باید پس از ثبت نام و قرعه کشی با سایت فروش اینترنتی گروه سایپا تماس گرفته و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند)
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، برندگان باید ظرف مدت سه روز مبلغی را به حساب قیمت خودرو واریز کنند.

در صورت عدم تکمیل به موقع مبلغ، امتیاز ثبت نام داوطلب منتخب در قرعه کشی باطل می شود.
در صورت پیش فروش یک ساله، قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه، قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد با شرکت، محاسبه و دریافت خواهد شد. مشتری.

توجه: مبلغ واریزی به عنوان بخشی از قیمت تراکنش در حساب توسط کاربر پرداخت می شود. قیمت نهایی خودرو پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و پرکردن وجه توسط خودروساز و پرکردن پول توسط مصرف کننده بر اساس قیمت زمان تحویل، بر اساس قرارداد تعیین خواهد شد. در قرارداد مشخص شده است.

با روش پیش فروش یک ساله از لحظه واریز تا لحظه تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودرو طبق ضوابط مندرج در قرارداد، غرامت تاخیر به صورت عددی در روز (12% در سال) محاسبه و طبق مقررات به سرعت پرداخت خواهد شد. معیارها

امکان انتخاب بسته های خدمات و آپشن ها بر اساس خودروهای دلخواه شما وجود دارد. در صورت انتخاب بسته، در زمان پرداخت مابه التفاوت مبلغ از مشتریان اخذ می شود.

با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، آژانس موظف است طبق بخشنامه های 184314 از تاریخ 12.05.1400 و 186689 از تاریخ 13/13 نسبت به بررسی مدارک و مدارک مشتریان اقدام نماید. 05/1400 و از صحت و سقم.تضمین خواهد شد.

با توجه به دستورالعمل ابلاغی پلیس راهور ناجا در خصوص ثبت و به روز رسانی اطلاعات شخصی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری، موارد زیر ذکر شده است:

الف) در صورتی که مشتری اطلاعات شخصی و مسکونی در سامانه شماره گذاری نداشته باشد یا بیش از یک سال از آخرین تاریخ به روز رسانی اطلاعات فردی و آدرس وی در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، باید با مراکز تغییر شماره ثبت تماس حاصل نماید. اطلاعات جدید و پس از دریافت فرم اقامت، آن را برای نماینده محل ثبت نام ارسال نمایید.

ب) در صورت دارا بودن مجوز اقامت موکل باید گواهی مذکور را به نماینده محل ثبت نام تحویل دهد در غیر این صورت عواقب آن به عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است تا زمانی که گواهی اقامت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات شماره گذاری لازم به صورت صحیح ارائه نشود، شماره قبولی مشتری وارد مرحله جایزه نمی شود و فاکتور نمی شود و عواقب عدم رسیدگی خواهد بود. با هزینه مشتری علاوه بر عدم دریافت سود تاخیر در تحویل به دلیل عدم شماره گذاری هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو اخذ می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید