آغاز پیش فروش ٦ محصول سایپا

آغاز پیش فروش ٦ محصول سایپا

روز نو: گروه خودروسازی سایپا به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص)، پیش فروش یک ساله شش محصول از ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه 13 اسفند) به مدت دو روز آغاز می شود. در اجرای این طرح، در حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانان در مجلس، این گروه خودروسازی اولین پیش فروش یکساله محصولات مادران دارای دو فرزند و بیشتر را راه اندازی کرد.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تحقق فروش هفتگی، این هفته شش محصول خود را به صورت پیش فروش یک ساله عرضه کرد. مهلت تحویل این خودروها از مرداد تا اسفند سال آینده خواهد بود.

سایپا شش محصول شاهین، کوییک اس، کوییک آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا اس و وانت سایپا با موتور M13 در این مرحله عرضه کرد و متقاضیان از ساعت 2 بامداد امروز (پنجشنبه) به صورت 24 ساعته در دسترس خواهند بود. به مدت دو روز (تا ساعت 8 صبح روز یکشنبه / 15 اسفند) برای ثبت درخواست، فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش این شرکت به آدرس saipa.iranecar.com درخواست خود را ثبت کنند.

طبق روال بعد از پایان مهلت ثبت نام (9 صبح روز یکشنبه 15 اسفند) قرعه کشی انجام و در نهایت یک روز بعد اسامی برگزیدگان مشخص خواهد شد.

با توجه به اینکه در طرح های پیش فروش یکساله قیمت خودروها قطعی نیست و مبلغی به عنوان فیش اولیه دریافت نمی شود (تا زمان اعلام اسامی اعلام شده، لیست مشتریان نهایی از طریق سایت اینترنتی سایپا اعلام خواهد شد. برای فروش در مدت یک روز پس از قرعه کشی و برگزیدگان این فرصت را دارند تا در مدت سه روز وجه خود را به هزینه قیمت خودرو طبق برنامه فروش واریز کنند.

لازم به ذکر است، همزمان با این طرح، اولین پیش فروش یک ساله محصولات گروه سایپا در حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانان، برای پنج محصول (شاهین، کوئیک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی، فست با معمولی گیربکس و ساینا اس) اجرا شده است.

در این طرح حمایتی (مصوب 26 آبان ماه مجلس شورای اسلامی) که توسط خودروسازان راه اندازی شد، امکان ثبت نام از مادرانی که دومین فرزندشان در 10 آبان ماه سال جاری متولد شده است، وجود دارد. در صورتی که تعداد داوطلبان واجد شرایط که شرایط آنها توسط سازمان های مربوطه تایید شده باشد بیش از ظرفیت فروش باشد، برگزیدگان به قید قرعه انتخاب خواهند شد.آغاز پیش فروش ٦ محصول سایپا

دیدگاهتان را بنویسید