ثبت نام پیش فروش سایپا برای افراد پیش ثبت نامی آغاز شد

ثبت نام پیش فروش سایپا برای افراد پیش ثبت نامی آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا، برای متقاضیان دائمی چهار محصول که از یکشنبه (9 بهمن ماه) تا ظهر دیروز (سه شنبه) پیش ثبت نام کرده اند. از ساعت 9 صبح امروز تا تکمیل ظرفیت فرصت ثبت نام نهایی را فراهم کرده است.

گروه خودروسازی سایپا همگام با رسول اکرم (ص) از ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه 12 اسفند) چهار محصول خود را در قالب پیش فروش یکساله برای متقاضیان عادی عرضه کرد.

ثبت نام متقاضیان تایید صلاحیت شده پس از استعلام از سایپا که تا ساعت 13 سه شنبه گذشته (سه شنبه) پیش ثبت نام خود را از نظر تعریف حساب نیابتی نزد بانک های وارد شده و واریز حداقل 110 میلیون تومان از محل پرداختی خودرو به حساب مذکور انجام داده اند. . ارائه شده است و اینگونه افراد می توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com ثبت نام خود را نهایی کنند.

در این مرحله چهار محصول شامل سه مدل Quick (Quick GX، Quick R اتوماتیک و Quick R GX) و ساینا S.ثبت نام پیش فروش سایپا برای افراد پیش ثبت نامی آغاز شد

لازم به ذکر است در ابتدا قرار بود طرح پیش فروش مذکور از ساعت 10 صبح روز سه شنبه (11 اسفند) اجرا شود و متقاضیان عادی تا ساعت 13 فرصت داشتند نسبت به تعریف حساب نیابتی و واریز مبلغ مندرج در بخشنامه اقدام کنند. بعدازظهر روز دوشنبه این دوره به نام پیش ثبت نام نامیده می شود، یادآور می شویم تا ساعت 13 دیروز تمدید و امکان ثبت نام اصلی داوطلبان واجد شرایط از ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) فراهم شد.

اجرای فرآیند تعریف حساب نیابتی و واریز بخشی از پرداخت خودرو که «پیش ثبت نام» نامیده می شود، برای جلوگیری از ورود و هجوم افرادی که پیش ثبت نام را انجام نداده اند و فاقد شرایط لازم می باشند، برنامه ریزی شده است. شرایط ثبت نام در زمان ثبت نام اصلی در زمان ثبت نام اصلی، متقاضیانی که شرایط لازم برای ثبت نام (تعیین حساب نیابتی و واریز وجه) را داشته باشند و مبلغ مشخص شده خودرو را واریز کرده باشند، پرداخت شده است. در حساب های آنها مسدود شده است و این امر با استعلام سایپا از بانک ها تایید می شود، برای تکمیل ثبت نام به سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید