نمایشگاه تحویل مستقیم محصولات صندوق قرض الحسنه بسیج / از حضور شرکت های دانش بنیان تا محصولات روستایی افتتاح شد.


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837279

هنری گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی اولین نمایشگاه استانی تحویل مستقیم محصولات صندوق های قرض الحسنه به بسیج سازندگی از خراسان جنوبی در سال جاری افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، صبح امروز نمایشگاه تحویل مستقیم محصولات از محل اعتبارات قرض الحسنه خراسان جنوبی با حضور فرمانده سپاه استان، رئیس بسیج سازندگی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد. .

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه های حمایتی بسیج سازندگی از مشاغل کوچک کمک به بازار روستایی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 462 صندوق قرض الحسنه در استان داریم، افزود: بسیج از صندوق های قرض الحسنه برای بازاریابی و بازاریابی محصولات کشاورزی حمایت کرده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: صندوق های قرض الحسنه بسیج استان بیش از 31 هزار عضو دارد.

هنری گفت: سرمایه فعلی صندوق ها بیش از 29 میلیارد تن است.

وی گفت: بسیج سازندگی در بحث تسهیلات نیز از توسعه مشاغل کوچک داخلی حمایت می کند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 60 نمایشگاه در مقاطع شهری، استانی و کشوری برگزار کرده ایم.

هنری گفت: امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی اولین نمایشگاه استانی تولیدات روستایی و مشاغل خانگی تحت پوشش صندوق های قرض الحسنه را داریم که تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 50 غرفه از استان در این نمایشگاه شرکت کردند، افزود: کل هزینه غرفه داران در این نمایشگاه با مجموعه بسیج سازندگی است و هیچ هزینه ای از غرفه داران دریافت نمی شود.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در دو مرحله دیگر که نمایشگاه را در استان برگزار کردیم، در هر مرحله حداقل فروش تولیدکنندگان بالغ بر 500 میلیون تن بود که مورد رضایت تولیدکنندگان و مردم استان قرار گرفت.

هنری گفت: امسال در نظر داریم با تقویت این نمایشگاه و توسعه نمایشگاه های دائمی که می تواند در طول سال نگهداری شود، به حل این مشکل بازاریابی کمک کنیم.

وی گفت: خود مجموعه سازندگی و بسیج بیش از دو سال است که به عنوان نمایشگاه دائمی جایگاه دارد.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: بیش از 200 تولیدکننده در هماهنگی تولیدکنندگان خرد مشارکت داشتند. حداقل در طول سال، حداقل باید در تمام طول سال به بحث فروش محصولات در استان کمک شود.»

هنری گفت: با توجه به اینکه تولیدکنندگان با کمترین هزینه در نمایشگاه حضور داشتند، تحویل محصولات حداقل 30 درصد اختلاف قیمت نسبت به بازار خواهد داشت.

وی به شعار سال و بحث دانش بنیان اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه محصولات روستایی و فرآوری محصولات استراتژیک کشاورزی را در این نمایشگاه داریم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در این نمایشگاه غرفه های مشاوره متعددی وجود دارد که برای مشاغل و سبک های مختلف راهنما و مشاوره خواهد داشت.

هنری بیان کرد: در حوزه نمایشگاه های کشوری در دهه فجر سال گذشته با همکاری بسیج سازندگی شاهد حضور تولیدکنندگان در این نمایشگاه و حمایت هایی بودیم که در بحث حمل و نقل و فروش در سایر استان ها بسته بندی شده است. با همکاری بسیج بنیاد تعاون تامین شده و خواهد شد.

وی افزود: تاکنون هیچ هزینه ای از تولیدکنندگان برای بازدید از نمایشگاه ها چه استانی و چه کشوری دریافت نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید