برگزاری نمایشگاه های تحویل مستقیم محصولات از محل اعتبارات قرض الحسنه بسیج سازندگی


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808066

هنری گفت: بر اساس برنامه ریزی بسیج سازندگی، نمایشگاه فروش محصولات قرض الحسنه از تمامی استان ها از ابتدای دهه مبارک فجر تا 22 بهمن ماه در 40 غرفه در تهران، چهارراه ولیعصر، پارک دانش جو و تئاتر شهر برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه هایی از سوی بسیج سازندگی، اظهار کرد: بسیج سازندگی نمایشگاه هایی را با عرضه مستقیم محصولات از محل صندوق های قرض الحسنه برگزار کرده است.

وی افزود: با توجه به چشم انداز گروه بسیج سازندگی مبنی بر حمایت از اشتغال و حمایت از کارگاه ها و مشاغل خرد و خانگی از طریق قرض الحسنه و حمایت از بازاریابی و فروش محصولات روستایی به مناسبت دهه مبارک فجر، 10 نمایشگاه تحویل مستقیم محصولات روستایی صندوق های قرض الحسنه در سطح استان برگزار شد که با استقبال مردم استان مواجه شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه ریزی بسیج سازندگی نمایشگاه فروش محصولات قرض الحسنه در تمامی استان ها از ابتدای دهه مبارک فجر تا 13 بهمن ماه در 40 غرفه برپا شد. در تهران

هنری گفت: بسیج سازندگی خراسان جنوبی نیز در دو غرفه در این نمایشگاه حضور داشت و با جمع آوری محصولات استانی، مواد غذایی خانگی و فراوری شده و صنایع دستی، اعتبارات قرض الحسنه را به مردم عرضه کرد.

وی بیان کرد: مجموع ارزش واقعی اقلام فروخته شده در نمایشگاه های استانی و کشوری برگزار شده توسط بسیج سازندگی در دهه فجر حدود 450 میلیون تن است که نقش بسزایی در تداوم و پایداری کارگاه های خرد و خانگی خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه های بسیج سازندگی برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تحویل مستقیم محصولات کشاورزی و بنگاه های کوچک و داخلی در شهرها، استان ها و شهروندان است. در فواصل منظم در طول سال برگزار می شود.

هنری گفت: از دو سال گذشته نمایشگاه دائمی محصولات روستایی بستو در جوار ساختمان بسیج سازندگی استان واقع در بلوار جماران نبش خیابان دانش برپا شده است. وی مسئولیت حمایت از بازار و فروش محصولات، تثبیت کارگاه های خرد و ایجاد مشاغل جدید بدون تجهیزات را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید