رونمایی از خودرو x22 / امکانات باورنکردنی این x22 خاص را ببینید

خودرو x۲۲ / امکانات خودروx۲۲

خودرو MVM x22 محصول کشور چین وارد شده در کشورمان میباشد. این خودرو در نسخه پرو هم عرضه شده است. خودرو ایکس ۲۲ امکانات خوب و مناسبی دارد. در ادامه به معرفی و بررسی بیشتر این خودرو می‌پردازیم.

به گزارش شمانیوز:  خودرو x۲۲ یکی دیگر از محصولات چینی است که توسط شرکت مدیران خودرو در ایران وارد شده است. خودرو x۲۲ نسخه پرو هم دارد. خودرو x22 هم ظاهر زیبا و هم آپشن مناسبی دارد. در ادامه به بررسی این خودرو میپردازیم.

بررسی ام وی ام X22

ام‌وی‌ام X22، نسخه اسپرت و جوان‌پسند از مدل خانوادگی‌تر X33 محسوب میشود که با هدف تسلط بر بازار کراس‌اوورهای کوچک عرضه شده است. خودرویی با مشخصات فنی نزدیک به برادر هاچ‌بک‌اش یعنی 315 اما با ارتفاع بیشتر و ظاهر جذاب‌تر که با استفاده از اِلمان‌های آفرودی موفق شده دل هوادارنش را به دست آورد. این محصول در تیپ‌های متفاوت از نظر سطح آپشن و دو نوع جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی به بازارمان عرضه میشود و تاکنون به فروش مناسبی دست یافته است. یکی از دلایل استقبال از X22 شرایط فروش متنوع و گستردگی مناسب مراکز خدماتی است، ضمن اینکه این محصول بر خلاف بسیاری از رقبایش توانسته حضور مستمر و با ثباتی را در بازار تجربه کند تا مشتریان نگرانی چندانی از بابت آینده و کمبود قطعات یدکی نداشته باشند. جدا از اینها، طراحی زیبا و وجود آپشن‌های پرشمار که از سال 1397 تکمیل‌تر هم شد، ام‌وی‌ام X22 را به خودروی دوست داشتنی در این رده قیمتی بدل نمود. 

X22

البته در این بین میتوان از مواردی نظیر: کیفیت پایین متریال داخلی، ضعف شتاب و کشش بخصوص در نسخه اتوماتیک و نامشخص بودن ایمنی خودرو، به عنوان نکات منفی X22 یاد کرد؛ هر چند برخی از این مشکلات برای یک محصول اقتصادی چینی تا حدودی عادی به نظر میرسند.

داخل ام وی ام X22

کابین ام‌وی‌ام X22 طراحی اسپرت و زیبایی دارد. البته درست است که کیفیت پایین متریال داخلی و ارگونومی نه چندان مناسب صندلی‌ها مقداری از حس خوب نشستن داخل اتاق X22 را کاهش میدهند اما با این حال و با در نظر گرفتن رده قیمتی و رقبا میتوان گفت که شرایط کلی نماینده ام‌وی‌ام قابل قبول است. استفاده از خطوط شکسته و جسورانه، رنگ‌بندی اسپرت و آپشن‌های قابل قبولی نظیر سانروف و نمایشگر بزرگ مرکزی باعث شده‌اند که فضای کلی از امثال رنو ساندرو با اختلاف معناداری مدرن‌تر دیده شود. یکی از نکات جالب دیگر در نشانگرهای پشت آمپر دیده میشود، جایی که عقربه سرعت‌سنج و دور شمار خلاف جهت هم حرکت می‌کنند؛ این طرح جدیداً در برخی از خودروهای مطرح نیز دیده شده، اما با این حال ممکن است باب سلیقه برخی افراد نباشد. از نظر دید به اطراف هم اوضاع قابل قبول است و با توجه به ارتفاع بالای ماشین و شیشه‌های نسبتاً بزرگ، راننده حس تسلط نسبتاً خوبی بر محیط اطراف دارد.

X22

البته دید پشت سر عالی نیست اما آن مشکل هم به کمک دوربین دنده عقب جبران شده است. از نظر فضای داخلی هم باید گفت محصول ام‌وی‌ام از شرایط متوسطی برخوردار است که برای کاربری یک هاچ‌بک جوان‌پسند کافی خواهد بود اما برای خانواده‌های پرجمعیت با سطح ایده‌آل فاصله دارد؛ هرچند محفظه صندوق با توجه به عمق مناسبش میتواند برای جابجایی وسایل کارآمد ظاهر شود.

طراحی ام وی ام X22

به نظر من برگ برنده اصلی ام‌وی‌ام X22 که باعث محبوبیتش در بازار شده در همین ظاهر زیبا و شیک رو میشود. جایی که طراحان ام‌وی‌ام موفق شده‌اند با ترکیب جاذبه‌های اسپرت و جوان پسندانه با اِلمان‌های آفرودی خودرویی مطابق با مد روز خلق نمایند. البته ممکن است بگوئید طراحی قسمت انتهای آنقدرها هم تعریف ندارد، بخصوص که این قسمت از نظر هماهنگی ارتباط چندانی با قسمت دماغه اتومبیل برقرار نکرده. اما با نگاهی به رقبای قیمتی X22 نظیر جک S3 و رنو ساندرو استپ‌وی متوجه میشویم که ام‌وی‌ام کارش را درست انجام داده است. بخصوص در قسمت دماغه که چراغهای زیبا و جلوپنجره و سپر اسپرت ماشین ترکیب جذابی را پیش رویمان قرار داده‌اند.

قیمت ام وی ام X22

از 1396 تا 1402

بازه قیمت:

از 480,000,000 تا 850,000,000تومان



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید