فرودگاه امام: تاکنون پروازهای ویژه ای برای خروج عده ای خاص از کشور نداشته ایم/ مسیر جداگانه ای برای جابه جایی مسافران خاص نداریم. همه اخبار منتشر شده در این مورد بی فایده است

فرودگاه امام: تاکنون پروازهای ویژه ای برای خروج عده ای خاص از کشور نداشته ایم/ مسیر جداگانه ای برای جابه جایی مسافران خاص نداریم.  همه اخبار منتشر شده در این مورد بی فایده است

روز جدید سعید چلباری رئیس شرکت فرودگاه امام شهر در خصوص انتشار اخباری مبنی بر پروازهای خارج از برنامه برای خروج افراد خاص از کشور گفت: تاکنون پرواز خاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمامی پروازها طبق برنامه انجام می شود. ، اطلاعات مربوط به آن از طریق داشبورد است. پرواز عمومی است و پروازهای باری به صورت روتین انجام می شود.

رئیس شرکت شهر فرودگاهی امام تصریح کرد: لوفت هانزا مدرکی مبنی بر قرار گرفتن فرد فوت شده از فرودگاه امام در قسمت چرخ های هواپیما ارائه نکرده است. این شرکت ادعای نادرستی می کند و ما اکنون به طور جدی به دنبال لوفت هانزا هستیم تا ادعای خود را ثابت کند و اطلاعات بیشتر را در اسرع وقت در اختیار ما قرار دهد.

سعید چلباری درباره انتشار اخباری مبنی بر پروازهای بدون برنامه برای خروج افراد خاص از کشور گفت: تاکنون پرواز خاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمامی پروازها برنامه ریزی شده است که اطلاع رسانی از طریق پروازهای ایر به اطلاع عموم می رسد. نیز به ترتیب انجام می شود.

وی با بیان اینکه در هیچ رده ای تغییری در برنامه پروازی نداشته ایم، به ایلنا گفت: فرودگام امام به هیچ وجه پرواز خاصی نداشته و در سطح شهر فرودگاهی نیز تغییری در سازمان ها و ارائه خدمات نداشته ایم. . در این زمینه مسائل زیادی ذکر شده که هیچ کدام صحت ندارد.

رئیس شرکت فرودگاهی شهر امام درباره موضوع ایجاد مسیر مجزا برای برخی از مسافران در فرودگاه امام گفت: برای برخی از مسافران مسیر جداگانه ای نداریم و همه مسافران از مسیر مشخص ترمینال مسافربری یا CIP و VIP عبور می کنند. و این گذرگاه ها در همه فرودگاه های سراسر جهان وجود دارد.

چلادری تاکید کرد: تمامی اخبار و اظهارات منتشر شده در این راستا بی اساس و بی فایده است.

وی همچنین در خصوص پیگیری ادعای لوفت هانزا و پیدا شدن جسد پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: لوفت هانزا تاکنون هیچ اطلاعی به ایران نداده است. پس از پیگیری های زیادی که انجام دادیم، مدیر ایستگاه لوفت هانزا در فرودگاه امام به عنوان نماینده این شرکت از آلمان برای ارائه توضیحات و اطلاعات به تهران بازگشت، اما اطلاعات ارائه شده بسیار ضعیف بود.

رئیس شرکت فرودگاه شهر امام عدم همکاری لوفت هانزا در ارائه عکس جسد را مورد تاکید قرار داد و گفت: با وجود پیگیری های مستمر، لوفت هانزا هیچ عکسی از جسد ارائه نکرد، اما موفق شدیم عکس های جسد را از طریق اینترپل به دست آوریم. که باعث تعجب شرکت شد، لوفت هانزا بود. را

سرپرست شرکت فرودگاهی شهر امام ادامه داد: در عکس هایی که از جسد و اقلام همراه آن ارائه شد، عکس کیف پول وجود داشت، اما جزئیاتی ارائه نشد و اعلام شد که فقط دو سیم کارت، پول و … دارد. هیچ پولی در کیف پول نبود. درخواست ما این بود که سیم کارت را تحویل بدهیم تا بدانیم تلفن تماسشان مربوط به کدام کشور است، اما نتوانستند اطلاعات این دو سیم کارت را به ما بدهند.

وی افزود: تصویری از کاور لباس، یکی از روکش ها در تمام رختشویخانه های هتل موجود بود و کیفی که در آن لباس های کثیف برای تحویل به خشکشویی قرار داده بودند و نکته جالب این است که برند این کیف است. خارجی است تصویری از چاقو و کپسول اکسیژن نیز ارائه شد که برند صادراتی این دستگاه اکسیژن می باشد.

چلادری با بیان اینکه نمی توان از این اسناد برای اثبات ایرانی بودن این جسد استفاده کرد، تاکید کرد: به لوفت هانزا اعلام کرده ایم که ابتدا باید ثابت کنند که این جسد از هواپیمایی که به فرودگاه امام پرواز داشته است، خارج شده است. همچنین موضوع مهم دیگر این است که ظاهر این جسد این نیست که در شرایط هواپیما، در ارتفاع و دمای منفی 60 درجه جان باخته است، زیرا بدن فردی که در این اختلاف فشار هوا و برای کمبود اکسیژن باید سیاه شود، اما این جسد ظاهری شبیه مرگ طبیعی شبیه سکته دارد.

رئیس شرکت فرودگاه شهر امام گفت: از طرفی چهره این جسد شبیه ایرانی ها نیست بنابراین باید ملیت این جسد را برای ما مشخص کنند.

وی تاکید کرد: با وزارت امور خارجه و سازمان هواپیمایی کشوری با جدیت پیگیر موضوع هستیم. لوفت هانزا باید تاریخ و زمان دقیق فوت این جسد را اعلام کند و مدارکی ارائه دهد که این جسد را پس از پرواز از فرودگاه امام از هواپیما خارج کرده است.

با بیان اینکه لوفت هانزا در حال حاضر مدرکی مبنی بر قرار گرفتن فرد فوت شده در فرودگاه امام در قسمت چرخ هواپیما ارائه نکرده است، گفت: لوفت هانزا ادعای نادرستی دارد و اکنون به طور جدی به دنبال لوفت هانزا هستیم تا ادعای خود را ثابت کند. و در اسرع وقت اطلاعات تکمیلی را در اختیار ما قرار دهید.

رئیس شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: پروازهای لوفت هانزا در حال حاضر به صورت عادی انجام می شود و هیچ شرکت هواپیمایی پروازهای خود به فرودگاه امام و ایران را لغو نکرده است و روال همه پروازها عادی است.

دیدگاهتان را بنویسید