6 هزار اتوبوس در ایلام برای جابه جایی زائران اربعین مورد نیاز است


ساعت: 14:42
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887051

ادامه پیگیری های اخیر برای پیش بینی انتقال زائران اربعین به ایلام؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام پیش بینی می شود روزانه بیش از 250 هزار نفر در ایام اربعین از مرز مهران وارد استان شوند و گفت: حدود 6 هزار اتوبوس برای جابجایی زائران در ایام اربعین نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید زاهدین چشمه‌آور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلام بیدار، اظهار داشت: اربعین همایش بزرگی است که نشان‌دهنده وحدت مسلمانان و شیعیان است و همه دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائران به کار گیرند. اربعین بهتره..

وی افزود: امسال با توجه به اینکه پس از چندین سال درگیری با ویروس کرونا، مرز مهران برای تردد زائران اربعین باز است، از این رو با شرایط خاصی مواجه هستیم که حجم ترددها افزایش یافته و رسیده است. بیش از 250 هزار نفر

چشمه آور همچنین گفت: حمل و نقل یکی از موضوعات مهم در اربعین است و 6 هزار اتوبوس در استان ایلام برای جابجایی زائران نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: مجموع ورود و خروج زائران از مرز مهران در سال 1397 بیش از 6 میلیون نفر بوده است و انشالله امسال با هماهنگی همه دستگاه ها بتوانیم به زائران اربعین خدمات رسانی کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید