خطر بزرگ در کمین استقلال پس از انتخاب سرمربی پرتغالی

خطر بزرگ در کمین استقلال پس از انتخاب سرمربی پرتغالی

استقلال برای تشویق سایر بازیکنان می توانست زودتر قرارداد وریا گفوری را تمدید کند تا هم احترام کاپیتان به عنوان سرپرست تیم حفظ شود و هم سایر افرادی که قراردادشان به پایان رسیده است بدانند باشگاه به فکر آنهاست. اما از حضور وریا در باشگاه خبر کافی نبود و به همین دلیل هم شایعات فوتبالی و هم غیر فوتبالی مطرح شد و صدای گفوری به گوش رسید که باشگاه برای من نبض مثبتی ارسال نکرده است. مذاکره کنید که نه، من انتظار رفتار صادقانه و شفاف را دارم.

در استقلال به جز وریا، قرارداد سیلوا، دانشگر، عارف گلمی، روزبه چسمی و … به پایان رسیده است و باشگاه می خواهد تا پایان این هفته و احتمالا پس از انتخاب تیم استقلال تکلیف همه آنها مشخص شود. یک سرمربی جدید مشکل اینجاست که تا امروز که آخرین روز خرداد است، استقلال حداقل 25 روز برای انتخاب مربی، خرید بازیکنان جدید، تمدید قرارداد و… وقت گذاشته و حالا تا زمانی که سرمربی جدید به دیدار بازیکنان بیاید، طول می کشد. حداقل یک ماه دیگر به همین دلیل محتمل ترین کار تمدید قراردادها با صلاحدید همان کمیته فنی مجهول است. در مورد ورا اما، شایعه شده است که باشگاه یا مربی جدید ممکن است او را نخواهند، اما اگر چنین است، باید از قبل به او اطلاع داده شود تا در مورد آینده فوتبالی خود تصمیم گیری کند. قبلا نوشته بودیم که جواد نکونام وریا را می خواهد و حتی صحبت های بی سر و صدایی با کاپیتان استقلال در جریان است اما باید دید او در نهایت در استقلال می ماند یا باید تیم جدیدی انتخاب کند؟ مسلم است که گفوری به یک معمای بزرگ در استقلال تبدیل شده و البته فرهاد مجیدی فصل گذشته کمتر و بیشتر از صالح حردانی در سمت راست از آن استفاده کرده است.

مسئولان استقلال معتقدند انتخاب سرمربی بسیار حساس است و نباید عجله کرد اما به هر حال اگر فرهاد مجیدی در استقلال می ماند هیچ کدام از این مشکلات وجود نداشت و آبی ها می توانستند تمرینات بدنسازی خود را از فردا آغاز کنند. حضور پرقدرت در فصل جدید.. البته استقلال الان هم ارقام خوبی دارد و اگر بتواند چند مهره کلیدی مثل حسین زاده و یمگا را حفظ کند و 3 یا 4 بازیکن جدید بخرد، باز هم مدعی جدی قهرمانی خواهد بود. سوال این است که تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته است. این آینده است. حالا علاوه بر نگرانی های قبلی، اضافه شده است که سرمربی خارجی برای شناخت استقلال، بازیکنان و به طور کلی فضای ایران به زمان نیاز دارد و ممکن است مانند استراماکونی در هفته های اول نتیجه نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید